کد خبر 891912
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
سکه نمایه

مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از ۱۵۰ گرم گفت:کنترل خروجیهای مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک با گمرک چک می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا گودرزی با اشاره به اینکه خروج طلا تحت پوشش زیورآلات مسافران زن با وزن بیش از ۱۵۰ گرم ممنوع است، تاکید کرد، اگر زیورآلات مسافران خروجی وزن بیش از مقدار مذکور را داشته باشد موضوع توسط عوامل کنترل در گیتهای خروجی به گمرک گزارش می‌شود.

معاون مسافری گمرک مسافری فرودگاه امام خمینی تاکید کرد، در حال حاضر گمرک در گیتهای خروجی حضور نداشته و کنترل مسافران خروجی توسط عوامل انتظامی انجام می‌شود.

به گفته گودرزی، ورود و یا خروج حتی یک سکه در حال حاضر ممنوع بوده و مواردی از ممانعت از ورود و خروج سکه متعلق به اشخاص نیز گزارش شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا مباحثی در خصوص خروج طلا از کشور تحت پوشش زیور آلات مطرح شده است، گفت:  موضوع اصلی در هفته‌های اخیر بحث ورود طلا و ارز به کشور است تا بحث خروج طلا، به هر حال کنترل خروجیهای مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک توسط عوامل کنترل گیت با گمرک چک می‌شود.

معاون گمرک امام خمینی تاکید کرد، گمرک تنها در گیتهای ورودی حضور داشته و کنترل و بازرسی کالاهای همراه مسافر در مرزهای هوایی کشو را انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس