کد خبر 891801
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
راموس و رونالدو

سرخیو راموس پس از اتمام دیدار شب گذشته اسپانیا و انگلیس، فرصتی جدید برای طعنه زدن به رونالدو پیدا کرد.

به گزارش مشرق، پس از شکست فصل گذشته رئال در زمین تاتنهام بود که جرقه اولین اختلافات بین رونالدو و راموس زده شد.

رونالدو سیاست های خرید باشگاه و جدایی چند ستاره از جمله خامس و په په را دلیل افت رئال دانست اما راموس در پاسخ گفت که اینگونه اظهارنظرها فرصت طلبانه است و رئال هیچ مشکلی با جدایی چند بازیکن پیدا نخواهد کرد.

پس از جدایی رونالدو از رئال در تابستان امسال هم راموس به برخی گفته های فوق ستاره پرتغالی در نشست های خبری اش واکنش منفی نشان داد.

شب گذشته راموس در پاسخ به سوالی در مورد برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و نیز توپ طلای 2018 گفت:« برخی بازیکنان هستند که از لحاظ مارکتینگ در رده اول قرار دارند و شهرت شان بیشتر است(رونالدو) ولی این لوکا مودریچ است که شایسته فتح توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفاست.

در هر صورت خواهیم دید که چه بازیکنی برنده خواهد شد اما مودریچ دوست صمیمی من است و به بازی در کنار او بسیار افتخار می کنم. مثل مودریچ در دنیای فوتبال زیاد نیست و اگر برنده شود، بسیار خوشحال خواهم شد. او کاملا شایسته است.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    4 1
    راموس جان شما هم محصول آکادمی رئال نیستی یکی دو سال دیگه پرتت میکنن بیرون بعد میفهمی کنایه و این حرفا به کارت نمیاد بعدشم هنوز اول فصل هنوز مونده تا گلکاری های لوپتگی رو با چشم خودتون ببینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس