دانمارک

در اتفاقی عجیب بازیکنان فوتسال و بازیکنان لیگ‌های سطح پایین‌تر به تیم ملی فوتبال دانمارک دعوت شدند.

به گزارش مشرق، به دلیل اختلافاتی که بین بازیکنان تیم ملی فوتبال دانمارک و اتحادیه فوتبال این کشور بر سر موضوع اسپانسر و حامی مالی تیم به وجود آمده، اتحادیه فوتبال دانمارک در اقدامی عجیب از بازیکنان فوتسال و بازیکنان شاغل در لیگ‌های سطح پایین‌تر فوتبال باشگاهی دانمارک برای حضور در اردوی این تیم به منظور رویارویی با اسلواکی دعوت کرد. این بازی دوستانه قرار است چهارشنبه شب برگزار شود. همچنین دانمارک خود را آماده اولین بازی‌اش در تورنمنت دوستانه لیگ ملت‌های اروپا می‌کند، جایی که یکشنبه شب با ولز دیدار خواهد کرد.

پیشنهاد استفاده از بازیکنان فوتسال و بازیکنان لیگ‌های پایین‌تر که سابقه بازی ملی ندارند توسط اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک به اتحادیه فوتبال دانمارک داده شد.

اتحادیه فوتبال دانمارک همچنین اعلام کرد جان ینسن، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک به طور موقت به جای آگه هاریده هدایت این تیم را در سفر به اسلواکی با 24 بازیکن برعهده خواهد داشت. در صورتی که دانمارک حاضر به انجام این دو بازی دوستانه نمی‌شد با مجازاتی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روبه‌رو می‌شد.

همچنان این احتمال وجود دارد که اتحادیه فوتبال دانمارک ترکیبی از بازیکنان متفاوت که می‌تواند شامل بازیکنان ملی‌پوش این تیم باشد را برای بازی یکشنبه مقابل ولز در لیگ ملت‌های اروپا معرفی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس