ممکن است توقف انتشار اين مجله يکي از گزينه‌هاي روي ميز بوده ولي انتشاردهنده اين خبر، بدون در نظر گرفتن گزينه‌هاي ديگر و اساساً بدون اينکه بررسي کند که اين گزينه تصويب شده يا خير آن را منتشر کرده است.

رضا مصطفوي سردبير مجله «امتداد» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي مشرق با تاکيد بر استمرار انتشار اين مجله گفت: از ذکر برخي جزئيات به خاطر ترس از بروز اختلاف معذورم؛ اما طبق برنامه قبلي و توصيه رهبر انقلاب مبني بر حرکت امتداد به سمت بين‌المللي شدن فعاليت خواهيم کرد؛ به ويژه در کشورهاي فارسي زبان.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر چرايي انتشار خبر توقف مجله از هرگونه تأييد يا تکذيب اين خبر پرهيز کرد و گفت: در دنياي رسانه وقتي تصميمي گرفته مي‌شود، بدون اينکه به مرحله قطعيت رسيده و نهايي و ابلاغ شود، رسانه‌اي مي‌شود. ممکن است توقف انتشار اين مجله يکي از گزينه‌هاي روي ميز بوده ولي انتشاردهنده اين خبر، بدون در نظر گرفتن گزينه‌هاي ديگر و اساساً بدون اينکه بررسي کند که اين گزينه تصويب شده يا خير آن را منتشر کرده است. شايد اين گزينه در اولويت آخر بوده ولي کسي که به رسانه‌ها گزارش کرده، آن را در اولويت اول قرار داده است.
سردبير نشريه امتداد اظهار داشت: «امتداد» امتداد خواهد داشت؛ چون ظرفيت‌ کار براي شهدا بالاست و پذيرش آن زياد است؛ پس کاري که براي شهدا و دفاع مقدس باشد تعطيل نخواهد شد.
وي در انتها افزود: در حال حاضر تعدادي ابراز علاقه کرده‌اند که براي رفع مشکلات کمک کنند.
به گزارش مشرق، پيش از ظهر چهارشنبه محمدحسين يکتا، دبير ستاد مرکزي راهيان نور در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذيب برخي اخبار مبني بر تعطيلي انتشار ماهنامه امتداد، اظهار داشته بود: در فضاي کلي امتداد، بحث از توسعه امتداد و درخواست بودجه بيشتر براي تعميق فرهنگ جهاد و شهادت در بين نسل جوان بود و مجموعه مجريان امتداد در حال رايزني با متوليان بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس بودند؛ اين رايزني‌ها و جلسات موجب شد برخي تصور کنند که دست‌اندرکاران در حال مخالفت يا موافقت يا کم و زياد کردن تيراژ امتداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس