کد خبر 889695
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
بازی های آسیایی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد سقوط یک پله ای کاروان ورزش ایران در بازیهای آسیایی به قهقرا رفتن است.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش ضمن تبریک به قهرمانانی که در بازیهای آسیایی موفق به کسب مدال شده اند، از زحمات تمامی دست اندرکاران امر خصوصا مربیان، فدراسیونها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقدیر وتشکر نمود و درعین حال عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی را قابل نقد دانست.

رئیس فراکسیون ورزش ابراز داشت: انتظار این بود با توجه به تامین بودجه در خور، اعزام بیشترین تعداد ورزشکاران و افزایش رشته های ورزشی، ما به مقام بالاتری درخور شان ملت شریف ایران دست می یافتیم. خصوصا آنکه در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ موفق به کسب مقام‌های چهارم و پنجم در بازیهای آسیایی شده بودیم. بنابراین کسب مقام ششم، در واقع به قهقرا رفتن است.

محمدرضا تابش خاطرنشان کرد: ان‌شاالله در مجلس علت این امر را با حضور نمایندگان محترم و دست اندرکاران امر مورد بررسی قرار خواهیم داد. اینکه چرا بسیاری از رشته ها که انتظار مدال آوری از آنها بود، توفیقی نداشتند. اینکه تعهد و قول  روسای برخی فدراسیونها مبنی بر کسب مدال توسط ورزشکاران محقق نشد و پیش بینی برخی مسئولان برای کسب موقعیت بهتر جامه عمل به خود نپوشاند.

تابش در پایان گفتگویش خاطرنشان کرد: اینها و سایر ابهاماتی که منجر به کسب موقعیت ضعیف تر ازگذشته در بازیهای آسیایی شد باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد و نقاط ضعف برطرف گردد تا در آینده شاهد درخشش افزونتر قهرمانانمان در میادین بین المللی و کسب موقعیت برتر آنان باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    0 2
    تعداد مجموع مدال ها و تعداد نقره ها نشان می دهد که حق ازبکستان بود که بالاتر از ایران باشد . مردم را رنگ نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس