محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:آقایان با مربی خارجی و 17 بازیکنی که همه در لیگ برتر مشغول بازی هستند نتوانستند صعود کنند آنوقت این اتفاقات به من و خانواده‌ام چه ربطی دارد.

به گزارش مشرق، محمود فکری در خصوص اتفاقاتی که روز  گذشته در ورزشگاه سیمرغ رخ داده که منجر به فحاشی به وی شده است، گفت: واقعاً برای این فوتبال و اتفاقاتی که در آن می‌افتد متأسف هستم. وقتی نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور دارد و ناظر بازی همه چیز را می‌بیند من چه باید بگویم.بازیکن تیم من اصلاً احساس امنیت نمی‌کند و شرایط به شکلی بود که بازیکنانم اصلاً تمرکز نداشتند. اگر یک تماشاگر که مطمئناً در  حالت غیرطبیعی بوده به داخل زمین می‌آمد و به بازیکن من چاقو می‌زد چه کار باید می‌کردیم؟

وی افزود: کمیته اخلاق و یا انضباطی فدراسیون فقط منتظر است محمود فکری یک حرکتی انجام بدهد یا یک مصاحبه کند تا بلافاصله آن را 5 جلسه محروم کند، متأسفم هستم که هر مدیر بی‌سر و پایی در این فوتبال به خودش اجازه می‌دهد هر کاری دلش می‌خواهند انجام دهد.

فکری تأکید کرد: حتماً از قول من این صحبت را بنویسید دیروز برخی‌ها که معلوم نبود پدرانشان چه کسانی هستند در استادیوم کارهایی کردند که نه در شخصیت فوتبال بود و نه در شخصیت مردم استان مازندران، چطور به خودشان اجازه می‌دهند که به ناموس ما توهین کنند و در آخر هم باید شاهد باشیم آقایان بیایند صورت ما را ببوسند و بگویند ما از شما عذرخواهی می‌کنیم. یک مدیر کوچک در این فوتبال همه چیز را به لجن کشیده است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکن من در زمین با لباس ورزشی و بدون ابزار دفاعی مشغول بازی کردن است اما به خانواده‌اش فحاشی می‌شود چه کسی می‌تواند جلوی این اتفاق را بگیرد، مگر غیر از این است که نیروی انتظامی و ناظر بازی باید با این اتفاقات برخورد کند.

وی در خصوص اینکه ظاهراً این اتفاقات به صحبت‌های وی علیه قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در برنامه فصل گذشته شبکه ورزش اتفاق افتاده است،‌گفت: مگر من در آن برنامه حرف بدی زده‌ام، من گفتم یک جادوگر پشت نیمکت مشغول خواندن حروف هندسی است،‌مگر من گفتم جادوگر را بابلی‌ها آوره‌اند؟ حرف من این بود حضور یک جادوگر در ورزشگاه آن هم با لباس پلیس چه معنی دارد. کجای این حرف بد است، چطور وقتی حسن‌زاده گفت این جادوگر را خود محمود فکری آورده به ما برنخورد ولی حالا به دوستان بر خورده است؟ من اصالتاً‌  مازندرانی هستم ولی این رفتارهایی که شده و این افرادی که از بوشهر آمده‌اند و صحنه‌ها را دیدند آیا باعث نمی‌شود نگاه‌ها نسبت به مردم مازندران عوض شود. واقعاً متأسفم هستم که یکسری آدم که رفتارشان انسانی نبود در ورزشگاه هر کاری خواستند کردند.

فکری تأکید کرد: مسابقه دیروز، مسابقه جام‌ حذفی بوده ولی هفته هشتم دوباره باید در مسابقات لیگ به شهر بابل سفر کنیم و اینجا میهمان باشیم اگر اینگونه قرار است میزبانی کنند ما اصلاً بازی نمی‌کنیم. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی کجا هستند، تنها سوال من این است.

وی تصریح کرد: آقایان در فصل گذشته با مربی خارجی و با 17 بازیکن که الان در لیگ برتر بازی می‌کنند نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند این موضوع‌ها چه ربطی به من و خانواده‌ام دارد، من فقط امیدوارم آقایان در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی با این اتفاقات برخورد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس