کد خبر 888642
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
آرم سپاه

حجم بسیاری زیادی از لوازم یدکی و قطعات خودرو که در یک انبار در زاهدان دپو شده بود، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان وبلوچستان از وجود انباری مملو از قطعات یدکی خودرو در زاهدان مطلع شدند.

بر پایه این گزارش، پس از آنکه اخبار مردمی مبنی بر اختفای حجم زیادی لوازم یدکی خودرو از طریق سامانه ۱۱۴ ستادخبری اطلاعات سپاه به دست رسید، راستی آزمایی و کسب صحت خبر توسط تیم های تخصصی سازمان اطلاعات سپاه آغاز شد.

از آنجا که برخورد سریع و قاطع با این قبیل اقدامات که باعث اخلال در بازار می شود، تاکید مقام معظم رهبری و خواست و اراده جدی شهروندان است رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از اخذ حکم قضایی، تیم های عملیاتی سپاه به محل اعزام شدند.

پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه با همراهی نمایندگانی از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و اداره کل تعزیرات پس از ورود به انبار ذکر شده با حجم زیادی از کالاهای اختفا شده مواجه شدند که با بررسی اسناد و مدارک و فاکتورهای موجود توسط کارشناسان، اختفا و احتکار کالا محرز شد.

به همین منظور و با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد. بر اساس اظهارات کارشناسان اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ موجودی انبار دارای ارزش ریالی بیش از ۳۰میلیارد ریال می باشد و از آنجا که بیش از هزار قلم جنس در انبار موجود بود طبیعتاً روند تعیین قیمت دقیق کالاها زمان بر خواهد بود.

سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان در پایان ضمن تشکر از همکاری ویژه شهروندان با این سازمان، خواستار ادامه بیش از پیش مردم با این سازمان از طریق تلفن شبانه روزی ۱۱۴ ستادخبری اطلاعات سپاه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس