کوراش

کوراش کار مرد ایران در مرحله نیمه هایی با شکست برابر نمایندگان ازبکستان از رسیدن به فینال بازماند و مدال برنز گرفت اما جعفر پهلوانی به فینال بازیهای آسیایی صعود کرد.

به گزارش مشرق، قنبرعلی قنبری کوراش کار وزن ۶۶-  ایران د رمرحله نیمه نهایی با  شکست برابر معروف گایبولوئف ازبکستانی از راه یافتن به فینال بازماند و مدال برنز گرفت. قنبری پیش از این حریفانی از تاجیکستان، قزاقستان و چین تایپه را شکست داده بود.

 

در بخش بانوان هم طاهره آذر پیوند که با پیروزی برابر حریفی از قزاقستان به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفرمغلوب کوراش کار ازبکستان شد و بدون کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما در سنگین وزن جعفر پهلوانی کوراش کار وزن 90+ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر نوبرک تورایو ازبکی را شکست داد و فینالیست شد. این کوراش‌کار در مراحل قبل بر حریفانی از قرقیزستان، هند و تاجیکستان به پیروزی رسیده بود.

در اولین روز از برگزاری رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، بهزاد وحدانی و قنبرعلی قنبری در وزن ۶۶-، جعفر پهلوانی و محمدعلی ذاکری در وزن ۹۰+ کیلوگرم و طاهره آذرپیوند در وزن ۵۲-  به مبارزه با رقبای خود پرداختند. این رقابت‌ها در دو روز آینده هم پیگیری می‌شود و ۷ کوراش کار دیگر ایران نیز برای کسب مدال مبارزه می‌کنند.

این رشته زیر نظر فدراسیون جودو قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس