قایقرانی

قایقرانان کشورمان در بازی‌های آسیایی با قایق قرضی تیم ملی مالدیو در مسابقات شرکت کردند.

به گزارش مشرق، مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی در حالی به پایان رسید که بانوان کشورمان مدال‌های نقره و برنز کسب کردند، اما مردان روئینگ‌سوار در کسب مدال ناکام بودند.

 

انتقادات زیادی هم به عدم کسب نتیجه ملی‌پوشان وارد بود. محسن شادی که در دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شده بود، بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد اما در فاصله چند ماه مانده به مسابقات برگشت و در ماده سبک وزن به رقابت پرداخت؛ رقابتی که نتیجه آن پنجمی شادی بود.

وی در سنگین وزن 2 نفره هم با عاقل حبیبیان پارو زد که در واقع نخستین تجربه هر دو ورزشکار به شمار می‌رفت. عاقل حبیبیان که مدال‌های زیادی در تک نفره سبک وزن داشت، در بازی‌های آسیایی جای خود را به شادی داد. در دونفره سنگین وزن هم ملی‌پوشان کاری از پیش نبردند و در کسب مدال ناکام بودند.

البته ورزشکاران کشورمان انتقاداتی را به طاهر کبوتری مربی تیم ملی روئینگ داشتند که تغییراتی را در ترکیب تیم ملی به وجود آورده بود.

نکته تعجب‌برانگیز و قابل تامل در مسابقات قایقرانی بازی‌های آسیایی، قایق‌هایی بود که روئینگ‌سواران کشورمان از ورزشکاران مالدیو قرض کرده بودند! در حالی که پیش از این اعلام شده بود فدراسیون قایقرانی قایق خریداری کرده و قرار است این قایق‌ها در بازی‌های آسیایی به ورزشکاران داده شود، این اتفاق رخ نداد و به دلیل تغییراتی که مالدیو در ترکیب خود داشت، ورزشکاران کشورمان با آن قایق‌ها به نوبت مسابقه دادند!

پیش از این هم بهناز مرادخانی مربی تیم ملی روئینگ کشورمان اعلام کرده بود ملی‌پوشان با پاروهای کهنه در مسابقه شرکت کرده‌اند و هر لحظه امکان شکسته شدن پاروها وجود داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس