کد خبر 888002
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
دمیتری پسکوف و پوتین

سخنگوی کاخ کرملین در پی غیبت چندروزه نخست وزیر روسیه، مجبور شد به خبرنگاران توضیح بدهد که "ولادیمیر پوتین" دائماً با "دمیتری مدویدیف" در تماس بوده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش مشرق، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران اعلام کرد که ولادیمیر پوتین دائما با "دمیتری مدویدیف" در تماس است و عدم حضور وی در مجامع عمومی مشکلی بوجود نیاورده است.

پیش از این برخی رسانه‌های روسی به این مسئله اشاره کرده بودند که چند روزی است مدویدیف در ملاء عام حضور نیافته و این مسئله تردیدهایی در باره امکان بروز اختلافات و قهر کردن وی را در اذهان عمومی ایجاد کرده بود.  

پس از انتشار این اخبار، دفتر نخست وزیری روسیه توضیح داد که "دمیتری مدویدیف" در زمان انجام تمرینات ورزشی دچار مجروحیت شده و برای مدت کوتاهی نمی تواند در رویدادهای عمومی شرکت داشته باشد. البته در باره میزان و چگونگی وضعیت جسمانی وی توضیحی داده نشد.

بیشتر بخوانید:

پوتین به تهران می آید

سخنگوی کاخ کرملین نیز در پاسخ خبرنگاران در این رابطه، تاکید کرد که رئیس ‌جمهوری روسیه به طور مرسوم و دائماً در تماس با نخست وزیر است و این مسئله به این بستگی ندارد که وی در کجا قرار داشته باشد و تماس‌های کاری به صورت دائمی همیشه بین دو طرف برقرار است.

پسکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره وضعیت سلامت جسمانی نخست وزیر، یادآور شد که این مسئله را باید از سخنگوی دولت بپرسند.

این نخستین بار نیست که موضوع مشکل سلامتی نخست وزیر مطرح شده و بر سئوال برانگیز شده است.

مدویدیف در ماه مارس سال 2017 نیز به سرما خوردگی سختی مبتلا شده و برای مدتی در دفتر کار خود حضور نداشت. در آن زمان ولادیمیر پوتین در نشستی با اعضای کابینه وزرای دولت، گفت: «به نظر می رسد که نخست وزیر مراقب خود نبود و دچار سرماخوردگی شده است.»

بعد از گذشت چند روز که "دمیتری مدویدیف" با نمایندگان صنعت حمل و نقل روسیه دیدار داشت، در پاسخ به سئوالی در این باره گفت که اصلا بیمار نبوده است.

مشخص نشده که "دمیتری مدویدیف" هنگام پرداختن به چه ورزشی مجروحیت پیدا کرده است. البته وی به طور کلی برای حفظ وضعیت مناسب فیزیکی بدن خود به شنا و دوچرخه سواری می پردازد و در فصل زمستان نیز به اسکی علاقمند است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس