کد خبر 887673
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
وزیر دفاع بشار اسد

وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس‌جمهور سوریه گفت: علیرغم تمام فشارها به همکاری خود با سوریه ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید:

ناوهای جنگی روسیه رهسپار سواحل سوریه شدند

عکس/ دیدار امیر حاتمی با بشار اسد

امیر حاتمی طی سخنانی در این دیدار گفت: تاریخ سوریه و منطقه، مقاومت ملت سوریه و رهبران آنها و پیروزیشان در برابر تروریسم را به عنوان الگویی نه تنها برای ملت‌های منطقه بلکه برای کل دنیا ثبت خواهد کرد.  من اطمینان دارم که سوریه نبرد علیه تروریسم را تا پیروزی کامل و نابودی نهایی آن ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر مواضع ایران در حمایت از وحدت و استقلال سوریه به دور از هرگونه دخالت خارجی گفت: ما همکاری خود با سوریه بر اساس این اصول را با وجود همه تهدیدات و فشارهایی که برخی از کشورهای حامی تروریسم به ما وارد می‌کنند، ادامه خواهیم داد.

اسد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت سفر وزیر دفاع ایران و هیئت همراه وی که بیانگر عمیق بودن روابط بین دو کشور است بر ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک و برنامه ریزی برای همکاری بلندمدت به گونه‌ای که پایه‌های مقاومت دو ملت ایران و سوریه را تقویت کند، تاکید کرد.

رئیس‌جمهور سوریه گفت: رفتار آمریکا و مزدورانش در منطقه به‌ویژه در زمینه تعامل با برنامه هسته‌ای ایران، تحمیل تحریم‌ها علیه سوریه و تلاش برای طولانی کردن مدت جنگ در این کشور از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی و در پیش گرفتن سیاست تشدید تهدیدها همزمان با عملیات ارتش سوریه علیه تروریسم بیانگر درستی سیاست‌های محور مقابله با تروریسم و تقویت این محور در مقابله با اقدامات خرابکارانه آمریکا در دنیا است.

در این دیدار علی عبدالله ایوب وزیر دفاع سوریه، سفیر سوریه در ایران و سفیر ایران در دمشق حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس