فراکسیون امید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جای نقد عملکرد اقتصادی دولت می‌گوید در صورت رأی اعتماد مجلس به وزیر اقتصاد باید سؤال از روحانی منتفی شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه ‌های خود نوشت:

الیاس حضرتی که در دوره اصلاحات به واسطه ارتباط و رفاقت با مفسد اقتصادی آن دوره (شهرام جزایری) معروف شد، ضمن توییتی نوشت: «اگر فردا ]امروز[ وزیر اقتصاد به عنوان تنها مقام پاسخگوی تیم اقتصادی دولت به مجلس، مجدداً رأی اعتماد بگیرد، به این معنی است که مجلس از شرایط اقتصادی کشور راضی است و در این صورت سؤال از رئیس‌جمهور بلاموضوع خواهد بود. افکار عمومی درباره عملکرد ما قضاوت خواهد کرد.»


زمزمه رضایت عضو فراکسیون امید از عملکرد دولت و وزیر اقتصاد در حالی است که نرخ ارز و سکه و خودرو و مسکن و گوشی تلفن همراه و اقلامی از این دست ظرف یک سال اخیر، بین ۳۵ تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته و فشار کاهش ارزش پول ملی و افزایش تورم در کنار تشدید رکود و بیکاری، طبقات متوسط و پایین جامعه را به شدت آزار می‌دهد.


سوء تدبیر دولت در حدی است که حتی کارشناسان اقتصادی حامی دولت (کسانی نظیر راغفر، مومنی، سرزعیم و...) نیز در موضع انتقاد و اعتراض به بی‌تدبیری‌های رانت‌آفرین دولت قرار گرفته‌اند. یک قلم از این رانت‌آفرینی‌ها، واگذاری ۱۸ میلیارد دلار به قیمت ۴۲۰۰ تومان به یک اقلیت دو سه درصدی در جامعه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ترمیناتور ۲ IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    خوب خودش هم اینکاره(۱) است و از اینکاره ها راضیه دیگه ... (۱)- اینکاره در فرهنگ فارسی خائنین ، به معنی چوب لای چرخ گذار و مرتجع است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس