کد خبر 887296
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس، گفت: می‌دانم که الدحیل برنامه برای قهرمانی در آسیا دارد و سه بازی آنها را دیدم اما متأسفانه نقطه ضعفی در این تیم ندیدم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز تیم پرسپولیس درباره وضعیت این تیم، گفت: خوشحال هستم که بازیکنانم سرحال هستند. در بازی‌های لیگ هم نشان دادیم که استارت خوبی زدیم.

برانکو ادامه داد: بازی بسیار سختی داریم اما دوست داریم که خوب بازی کنیم. امروز هم کامیابی‌نیا دچار کسالت بود و استراحت داشت. اما امیدواریم که به بازی مقابل الدحیل برسد. لازم نیست بگویم چه بازی سختی داریم چرا که الدحیل ۸ گل به العین که فینالیست سال قبل بود زد و ما از این موارد اطلاع داریم. 

وی افزود:‌ می‌دانم که الدحیل برنامه برای قهرمانی در آسیا دارد و سه بازی آنها را دیدم اما متأسفانه نقطه ضعفی در این تیم ندیدم. اگر ما به دنبال کسب نتیجه باشیم باید بسیار دقیق بازی کنیم. به هر حال این افتخاری است که در این سطح از لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و برای اولین‌بار است که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در این مرحله حاضر هستند. ما فقط برای هواداران پرسپولیس بازی نمی‌کنیم بلکه برای فوتبال کشور ایران بازی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تیم‌تان را هجومی به میدان می‌فرستید یا تدافعی، گفت: سه‌شنبه می‌بینید! می‌دانید که پرسپولیس هیچ وقت دفاعی بازی نمی‌کند و همیشه روبه جلو به میدان می‌رویم. ما تا اینجا باختیم و بعد از این هم می‌بازیم اما پرسپولیس همیشه فلسفه خودش را دارد و تا زمانی که من هستم هجومی بازی می‌کنیم. 

برانکو درباره اینکه الدحیل هزینه کرده اما پرسپولیس نتوانسته بازیکن بگیرد و این یک جنگ نابرابر است، تصریح کرد: برابر و نابرابر نداریم. تیم خوبی داریم و اتحاد خوبی هم بین بازیکنان برقرار است و می‌توانیم مقابل هر تیمی به میدان برویم. البته درست است که وضعیت الان ایده‌آل نیست و ما عملاً با سه بازیکن جدید به نام‌های عالیشاه، نوراللهی و رسن بازی می‌کنیم و سه ملی‌پوش هم از جدا شده است اما با این همه ترسی نداریم و می‌دانیم که همه بازی‌ها به خصوص لیگ قهرمانان آسیا سخت است. 

وی درباره حضور مهدی تاج در تمرین پرسپولیس گفت: از او و آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم که به تمرین آمدند و به ما دلگرمی دادند و آرزوی برد و بازی خوب برای ما انجام دادند اما همانطور که انجام دادم علاوه براینکه ما معرف پرسپولیس هستیم باید بگویم که معرف ایران هم هستیم. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که یک مربی در جام جهانی تیمش را دفاعی چید و قهرمان ملی شد و آیا شما نمی‌خواهید در بازی با الدحیل تیم‌تان را دفاعی بچینید،‌ گفت: دیدگاه پرسپولیس مشخص است و ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. از طرف دیگر تیم ملی در جام جهانی نشان داد که در دفاع تاکتیکی موفق بود و خیلی از تیم‌ها از این مسئله استفاده کردند. همانطور که فرانسه مقابل کرواسی در فینال حاضر شد.

بعد از این صحبت‌های برانکو خبرنگاری به او گفت با فوتبال دفاعی چهار گل به شما زدند؟! که در این هنگام سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: ۱۴ گل! دیگر از من سؤال نپرسید!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس