کد خبر 886893
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
ترافیک سنگین

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین است و این بار ترافیکی سنگین به ورودی شهر تهران رسیده است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و از ساعت 12 تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب این محور به سمت شهرهای شمالی ممنوع و تردد از ساعت 14 به سمت رودهن یک‌طرفه شده است.

 

وی تصریح کرد: تردد از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و رفته رفته بر بار ترافیکی این محور نیز افزوده می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در محورهای حرم به حرم و امام رضا(ع) نیمه سنگین است، بیان کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه عید قربان و پایان هفته برای روان‌سازی بار ترافیک از ساعت ۱۲ امروز تردد وسایط نقلیه از پیست اسکی آبعلی به سمت شمال ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، ادامه داد: از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد شنبه نیز تردد وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت آبعلی یک‌طرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: پیش از این محدودیت تردد خودروها در جاده هراز از محل سه راهی مبارک آباد آبعلی به سمت شمال اجرا می‌شد که مشکلاتی را برای کسبه و ساکنین هزار دشت و پیست اسکی آبعلی و شهرک‌های اطراف آن ایجاد کرده بود.

وی بیان داشت: مسافران مدیریت زمان سفر را در اولویت سفر خود قرار دهند و از ورود در زمان پیک ترافیک به محورها خودداری کنند.

محبی اظهار کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صد در صدی در سطح محورها حضور دارند و در صورت بروز گره ترافیکی اقدام به روانسازی بار ترافیک خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس