کد خبر 886863
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
هندبال

تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی به مصاف کره‌جنوبی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا از صعود به دور بعد بازبماند و بعد از تیم ملی امید که توسط کره ایها حذف شد دومین تیمی زخم خورده از چشم بادامی ها باشد.

به گزارش مشرق، هندبالیست‌های کشورمان در دور اول مسابقات مالزی را شکست دادند و برابر قطر پرقدرت، بازی را واگذار کردند. در دور دوم رقابت ها، اما ایران ابتدا به مصاف بحرین رفت که این بازی را واگذار کرد. شاگردان زوران کاستاراتوویچ دیدار دوم شان را برابر هنگ کنگ برگزار کردند. آنها در حالی پا به این میدان گذاشتند که هدف شان برد با 30 امتیاز اختلاف بود تا با تساوی برابر کره این برد پرگل به کمک شان بیاید و راه شان را برای رسیدن به دور بعدی مسابقات هموار کند. اما نتیجه دیدار با هنگ کنگ با نتیجه 46 بر 20 به پایان رسید تا صعود هندبال ایران به دور بعدی با بردن کره گره بخورد.


در نهایت اما این دیدار با نتیجه 34 بر 28 به سود کره ای ها تمام شد تا به این ترتیب هندبال ایران با جاکارتا خداحافظی کند. نیمه اول این بازی با نتیجه 16 بر 12 به سود کره جنوبی به پایان رسید. کره ای ها برای کسب پیروزی مقابل ایران تلاش بسیاری کردند و سختی کارشان مقابل هندبالیست های کشورمان کاملا مشهود بود.

تیم ملی هندبال در دوره گذشته بازی های آسیایی به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    2 0
    یکی از جذاب تربن و پر خیز و افت ترین ورزش ها هندبال است. واقعا ما را چه می شود که در تمام رشته ها از کره ای ها به صورت حقارت آمیزی شکست می خوربم. به نظر من به دو دلبل. یکی نداشتن تعصب و غیرت و عدم مدبربت و دوم عدم استفاده از بهتربن امکانات و هندبالیست ها. قبل از اعزام تیم به جاکارتا گفته شد چهار نفر از بهترین بازیکنان ملی از جمله برادران استکی در تیم نیستند. خوب مسئول فدراسیون بیاد و به ملت توضیح بده به چه مناسبت این بازیکنان در تیم جا نگرفتند و تیم دوم آسیا در بازی های قبلی به این گونه زمین گیر و در اکثر بازی ها شکست و توسط کره به شقبقه اش تیر خلاص زده شد.
  • ف پ IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
    4 0
    هم هندبال وهم فوتبال به بی کفایتی متولیان این دو تیم باختیم. دوستان در مورد هندبال وبرادران استکی فرمودند . فوتبال : چرا تیم زیر ۲۱ سال. ما که می توانستیم زیر ۲۳ سال اعزام کنیم و سه بازیکن بزرگسال. این خود زنی نیست؟ اگر هدف کسب تجربه است که باید گفت میادین رسمی مکان مناسبی برای این کار نیست. اقای استیلی حالا می گوید یک ماه وقت داشتیم و زمان کافی نبود . چرا قبلش نگفتی ؟ تفریح خوش گذشت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس