کد خبر 886504
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
ژیمناستیک

تیم ملی ژیمناستیک به مقام هشتم بازی های آسیایی دست یافت.

به گزارش مشرق، در مسابقات تیمی ژیمناستیک بازی های آسیایی 2018  اندونزی با ترکیب محمدرضا خسرونژاد، سعیدرضا کیخا و مهدی احمد کهنی در رده هشتم ایستاد.

این نتیجه در حالی بدست آمد که قبل از مسابقات فینال، سامان مدنی یکی از نفرات تیم ایران دچار مصدومیت شدید شد و رقابتهای فینال را از دست داد و شوک بزرگی را به تیم ملی وارد کرد، نکته ای که زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون قبل از اعزام تیم به جاکارتا اعلام کرده بود.

کمیته ملی المپیک در فهرست اولیه خود برای تیم ملی ژیمناستیک 2 سهمیه در نظر گرفته بود که با تلاشهای شبانه روزی رئیس، دبیر و دیگر عوامل فدراسیون، سهمیه به  4 نفر رسید، اما 4 نفری که در اصل 3 نفر شش وسیله کار هستند و  این در شرایطی بود که به گفته رئیس فدراسیون، اعزام این تعداد نفرات، ریسک بسیار بالایی داشت و با آسیب دیدن یک نفر، نتیجه تیمی کاملا تحت تاثیر قرار می گرفت.

بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته و رئیس اسبق این فدراسیون و کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با خضور در سالن مسابقات از نزدیک شاهد رقابت ژیمناست کاران ایران بودند. 

رقابتهای فینال انفرادی هم فردا و پس فردا برگزار می شود که سعیدرضا کیخا در فینال خرک حلقه فردا به مصاف دیگر ورزشکاران می رود.

محمدرضا خسرونژاد جوان ترین عضو تیم ملی در این بازیها بسیار خوش درخشید و در حضور ژیمناست های قدرتمند جهان و المپیک در جایگاه دوازدهم ایستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس