قابل اعتنا بودغ هم حضور شورانگیز طلاب و هم

به عمرو عاص‌هایی که مشغول طراحی علیه طلاب و مردم هستند باید گوشزد کرد که اگر قرار بود روحانیت شیعه با یک شایعهٔ ناجوانمردانه میدان را خالی کند هنوز نظام منحوس پهلوی پابرجا بود.

به گزارش مشرق، در پی حواشی ایجاد شده در تجمع طلاب در فیضیه، گروهی از طلاب شرکت کننده در تجمع با اعلام بیانیه‌ای، نسبت به حواشی وجود آمده در فضای رسانه‌ای کشور، واکنش نشان دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِکمُْ وَ تَقُولُونَ بِأَفْوَاهِکمُ مَّا لَیْسَ لَکُم بِهِ عِلْمٌ وَ تحَْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَ هُوَ عِندَ اللَّهِ عَظِیمٌ... وَ لَوْ لَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُم مَّا یَکُونُ لَنَا أَن نَّتَکلَّمَ بهَِاذَا سُبْحَانَکَ هَاذَا بهُْتَانٌ عَظِیم

آنگاه که این شایعه را از زبان یکدیگر می گرفتید، و با دهان خود سخنی می گفتید که به آن یقین نداشتید و آن را کوچک میی پنداشتید در حالی که نزد خدا بزرگ است! چرا هنگامی که آن را شنیدید نگفتید: «ما حق نداریم که به این سخن تکلّم کنیم خداوندا منزّهی تو، این بهتان بزرگی است» ( سوره نور آیات ۱۵ و ۱۶)

ملت بزرگوار و شریف ایران:

جمهوری اسلامی ایران، با گذشت چهار دهه از استقرار خود که سرتاسر آن همراه با تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌های همه‌جانبه و حتی بیش از صد ماه جنگ مسلحانه بوده است، هم‌اکنون در شرایط جنگ اقتصادی با دنیای کفر و نفاق قرار دارد.

در چنین شرایطی، عواملی چون  بی‌مبالاتی‌ها، بی‌تدبیری‌ها، گره زدن مشکلات کشور به یک سلسله مذاکرات پوچ، انتخاب مدیران پیر و باندی و اتخاذ سیاست‌های لیبرالی به‌جای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، دمیدن در آتش فتنه اقتصادی است.

طلاب و روحانیون مردمی، به‌عنوان  خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب که در طول تاریخ، همیشه در کنار مردم و در خط مقدم مبارزه بوده‌اند و با تمام وجود و حتی بذل جان از ملت اسلام دفاع کرده‌اند، امروز نیز همچون اوقات خطیر گذشته، با تمامی وجود در عرصه جنگ اقتصادی ورود نموده و با اقدامات مختلف، همچون سخنرانی‌های روشنگرانه و بصیرت ساز در مورد جنگ اقتصادی، ورود به عرصه‌های مدیریتی، مشاوره به مسئولان و مردم، تلاش برای همیاری اقشار مختلف در راستای کم شدن فشار  بر مردم و بیدار کردن کسانی که در خواب غفلت فرورفته‌اند، تلاش می‌کنند تا زمینه پیروزی در این جبهه پیچیده را فراهم آورند.

در همین راستا و با هدف گرفتن بهانه عدالت‌خواهی از دشمنان انقلاب، تجمعی قانونی با درخواست عموم طلاب از سوی جمعی از نهادهای حوزوی و به منظور اعتراض به برخی جریانات سیاسی کشور که به‌جای تحرک جدی و متناسب با جنگ اقتصادی، به دنبال القاء موهومات و دل بستن دوباره به سراب مذاکرات با اروپا و حتی امریکا هستند در فیضیه برگزار شد.

متأسفانه برخی از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه‌های مردم وحشت‌زده شده‌اند و به‌جای تغییر در سیاست‌های اقتصادی خود و عمل به مطالبات به‌حق طلاب در جلوگیری از واگذاری ده‌ها تن ذخایر طلای کشور، رانت‌خواری چندین میلیارد دلاری در واگذاری ارز کشور، جلوگیری از سودجویی محتکران و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، سعی در حاشیه‌سازی برای این مطالبات به‌حق نمودند.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه‌های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می‌داریم و اعلام می‌کنیم که ترفندهای آشنای جنگ روانی در دروغ‌پراکنی و حاشیه‌سازی  و به خط کردن رسانه‌های پر تعداد و قلم به مزدها، برای جولان دادن علیه اصل موضوع، اقدام جدید و ناآشنایی نیست.

قطعاً درمان چالش‌های پیرامون نظام، با تمرکز بر این اقدامات سخیف هیچ نسبتی ندارد. آیا نباید برای مردم این سؤال طرح شود که چگونه یک پلاکارد (که در عرض چند دقیقه جمع‌آوری شد و در همان‌جا از سوی سخنرانان نسبت به آن واکنش نشان داده شد) و یا عکس‌های دستکاری‌شده از حضور نظامیان! در تجمع، این‌گونه از نماینده مجلس تا مسئولان دولتی را برای هجمه به طلاب و روحانیت به خط می‌کند ولی پر شدن انبارهای محتکران از مایحتاج ضروری مردم خم به ابروی چنین افرادی نمی‌آورد؟

چگونه است که واگذاری رانت ۱۸ میلیارد دلاری از ذخایر ارزی کشور عده‌ای سیاست‌باز کاسبِ حاشیه و رسانه‌های زنجیره‌ای را تکان نمی‌دهد و این‌گونه برای یک بیت شعر (که معلوم نیست از کجا آمده و سر نخ آن رو به‌سوی پستوهای عملیات روانی خودشان دارد) به درودیوار می‌کوبند؟

ما همچون رهبر معظم انقلاب با حمایت از دولت مستقر و تأکید بر استقرار و پاسخگویی دولتمردان در مواجهه با مشکلات مردم اعلام می‌کنیم با این ترفندهای نخ‌نما شده از مطالبهٔ حقوق اساسی ملت ایران دست‌بردار نخواهیم بود و هرگز اجازهٔ له شدن مردم، زیر چرخ سیاست‌های لیبرالی برخی وابستگان فکری غرب را نمی‌دهیم.

به عمرو عاص هایی که مشغول طراحی علیه طلاب و مردم هستند باید گوشزد کرد که اگر قرار بود روحانیت شیعه با یک شایعهٔ ناجوانمردانه میدان را خالی کند هنوز نظام منحوس پهلوی پابرجا بود. همان‌گونه که از معمار کبیر انقلاب آموخته‌ایم تا ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

امید است با اقدامات به‌موقع و به‌جای مسئولین و حمایت‌های مردم انقلابی، همچون گذشته، به‌زودی شاهد شکست دیگری برای جبهه کفر و نفاق و پیروزی دیگری برای موحدین و یاوران حق باشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

جمعی از طلاب و اساتید شرکت کننده در تجمع مدرسه فیضیه قم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    9 4
    ماشا الله بله به یک پلاکارد این همه واکنش و به 18 میلیارد دلار توزیع ارز کشور بدون حساب و کتاب هیچی؟ این که معلومه دست هایی در کار است ولی راه حل مشکلات کشور این فضا سازی های احمقانه نیست زنده باد طلاب انقلابی و همراه مردم دست از سر این زالوصفتان بر ندارید تا حقوق مردم را پایمال نکنند
  • ستار AE ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 5
    بسمه تعالی پرتونورخورشید کشور اسلامی ما ولایت فقیه وروحانیت است پس مرگ برضد ولایت فقیه
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 4
    فتنه ها بیشتر و بیشتر میشوند واینجاست که بصیرت و مقاومت نجات بخش است این قرن، قرن غلبه اسلام بر کفر است ان شاءالله
  • RO ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    5 4
    سلام خدا بر سما مردان خدا
  • US ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    6 10
    شماطلاب چرا مذاکره گریز شدید ؟ مگر در دین مومن را با کافر گفتگو نیست ؟ مگر در کتابهای حدیث شما احادیث گفتگوی شیطان اصلی با پیامبران موجود نیست ؟ مگر پیامبر با کفار و امام متقین با معاویه مذاکره نداشت ؟
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    5 5
    مجتهدین اگر هتک حرمت شوتد دیگر به ایت الله صانعی خویی و موسوی اکتفا نخواهد شد
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    6 4
    بسیار بجا و عالی هر چند دیر هنگام . روحانیت باید زیرک تر از این حرف ها خودش رو نشون بده . تجربه خوبی بود
  • AE ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    4 3
    اینجاشو خیلی خوب گفته که :" چگونه است که رانت 18 میلیارد دلاری، آقایون سیاست باز و رسانه های زنجیره ای رو تکون نمیده ولی یک بیت شعر که مشخص نیست مال کی بوده این چنین به صفشون میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس