فرشاد محمدی مهر

مدافع استقلال گفت: در دیدار با پارس جنوبی جم بازی ضعیفی ارائه کردم و چند بار هم توپ را از دست دادم که نمی دانم علتش چه بود و از این بابت به شدت ناراحتم.

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال در شهر جم اولین باخت فصل جدید لیگ برتری اش را تجربه کرد. این تیم در مصاف با پارس جنوبی جم با یک گل به خودی توسط آرمین سهرابیان شکست خورد و حالا در حال آماده شدن برای دیدار با فولاد خوزستان است.

فرشاد محمدی مهر در گفت و گو با مشرق، درباره دلایل شکست تیمش در جم و بازی بعد مقابل فولاد خوزستان حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*نسبت به بازی با تراکتور بازی ضعیفی در جم ارائه دادید! دلیل خاصی داشت؟

- متأسفانه دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول به شدت ضعیف عمل کردیم ولی در نیمه دوم که خوب بودیم تیم مقابل به خوبی دفاع کرد و مانع از گلزنی مان شد.

* خیلی در آن بازی دویدی! به ویژه در نیمه دوم. هدفت چه بود؟

- طبیعی بود که می خواستم بازی بَدَم در نیمه اول را جبران کنم. من در نیمه اول افتضاح بودم و اصلا دو درصد از توانایی هایم را نیز به نمایش نگذاشتم.

* چرا! دلیل خاصی داشت؟ چون مقابل تیم فصل قبلت بازی می کردی این شرایط را داشتی؟

- نه! اتفاقا خیلی انگیزه داشتم که بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم ولی متأسفانه نشد! 5، 6 بار هم توپ را لو دادم. خیلی بد کار کردم و این چیزی نبود که منتظرش بودم. خیلی بد شد و امیدوارم بتوانم در بازی های بعدی تلافی کنم.

* گاهی در جناح راست تا لب خط کرنر حریف پیش می رفتی! این اجازه به تو داده شده بود؟

- به هر حال در آن شرایط که همه می خواستند به برد تیم کمک کنند من هم دست از تلاش نمی کشیدم و وقتی می دیدم نیاز است جلو باشم می رفتم. حیف که بدشانسی هم می آوردیم و توپ های مان به گل تبدیل نمی شدند.

* پارس جنوبی را چطور دیدی؟

- آنها فقط دو بار توپ را روی دروازه ما آوردند که یک بارش هم نصفه و نیمه بود. ما نیمه دوم بهتر بودیم و خیلی موقعیت خلق کردیم ولی در گلزنی بدشانسی آوردیم.

* برای باخت خیلی زود نبود؟

- اتفاقا این باخت را به موقع دادیم. حتم دارم این شکست کلید قهرمانی استقلال در این فصل خواهد شد. ما با ناراحتی شدیدی جم را ترک کردیم و بچه های تیم بر این باور هستند که دیگر نباید ببازیم و می خواهیم تا قهرمانی برویم.

* بازی با فولاد را چطور پیش بینی می کنی؟

- قطعا بازی آسانی نداریم ولی با حمایت هواداران مان و برنامه هایی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفت می توانیم به برد دست پیدا کنیم. خیلی مهم است که این بازی را با برد ترک کنیم.

* به خاطر دیدار با السد؟

- بله! ما با کسب پیروزی در دیدار با فولاد انگیزه و روحیه بالایی بدست می آوریم تا با قدرت به استقبال دیداری با السد برویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس