کد خبر 885724
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
السد

مدافع السد در به خاطر آسیب‌دیدگی در دیدار برابر الغرافه دیدار حساس برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش مشرق، به نقل از الرای، تیم فوتبال السد در یکی از دیدارهای حساس هفته سوم لیگ ستارگان قطر به مصاف الغرافه رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار علاوه بر این که باعث شد تا السد دو امتیاز حساس را از  دست بدهد یک خبر بد دیگر هم برای هواداران این تیم داشت و آن آسیب‌دیدگی مدافع کلیدی این تیم است.

ابراهیم ماجد، مدافع السد در دیدار برابر الغرافه دچار کشیدگی عضله شد و دیدار حساس برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از  دست داد.

فریرا، سرمربی السد درباره آسیب‌دیدگی مدافع تیمش، گفت‌: آسیب‌دیدگی ابراهیم ماجد اتفاق بسیار بد و ناراحت کننده‌ای برای ما بود. دوست داشتم که بازی برابر الغرافه را واگذار می‌کردیم اما  ابراهیم ماجد مصدوم نمی‌شد.

او درباره دیدار برابر تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: از بازیکنان می‌خواهم که در دیدار برابر استقلال نهایت تمرکز خود را به کار بگیرند. ما باید از فرصت‌های که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. حداقل می‌توانستیم در این دیدار  برابر تیم فوتبال الغرافه سه چهار گل به ثمر برسانیم. اصلا دوست ندارم که فرصت ها را به راحتی از  دست بدهیم. ما تنها چند جلسه است که تمرین می‌کنیم و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌ایم. قول می‌دهم که بازی به بازی بهتر شویم.

دیدار رفت دو تیم فوتبال استقلال و السد هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    1 0
    سلام از اقای شفر یا کسانی که میتونن حاشیه رو از استقلال دور کنن خواهش دارم که نذارن چه بابت دروازه بان یا هر چیزه کوچیک و بی ارزش کسی حرفی بزنن چه این یا اون دروازبان تلاش میکنن واسه استقلال
  • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    1 0
    سلام اقایان دروازبان اگه واقعا می خواین به استقلال کمک کنین وارد حاشیه نشین وبه کسی حتی اجازه ندین راجب شما حرفی بزنه که کی شماره یک باشه اون بعنوان برادر بزرگتر وتو بعنوان برادر کوچیکتر باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس