عبدالناصر همتی نمایه

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مردم باید فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کنیم، از روانتر شدن معاملات ارزی در بازار ثانویه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از صدا و سیما، عبدالناصر همتی پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز خرسندی از آرامش ایجاد شده در بازار ارز گفت:​ تعامل بسیار خوبی بین کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی بوجود آمده که امیدواریم در فصل جدید بانک مرکزی با کمک دوستان در مجلس و دیگر کارشناسان اقتصادی که همگی دغدغه حل مسائل اساسی مردم را دارند، مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کنیم، درخصوص بازار ثانویه ارز گفت: این بازار همچنان با شرایط مطلوب فاصله دارد اما برنامه ریزی جدی داریم تا برخی از مشکلات را که در جزئیات وجود دارد را رفع کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی بازار ثانویه را بازار اصلی ارزی کشور عنوان کرد و با تأکید بر اینکه باید این بازار هرچه سریعتر روان شود گفت: مشکلات و مسائل این بازار درحال حل شدن است اما صادرکنندگان و واردکنندگان نیز باید به سمت تعاملی بروند که قیمت برایشان به صرفه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد:​ نرخ ارز به سمتی برود که رفاه جامعه و واردکنندگان مواد و تجهیزات اولیه تولید را در پی داشته باشد تا به واسطه آن تولید رونق و اشتغال به روند افزایشی بازگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    9 2
    مردک عمری جون کندم با قرارداد و بی قرار داد ۱۰۰ تومان جور کردم برم زن بگیرم با تدبیر امثال شما و دولت پست و حقیر روحانی ۱۰۰ تومن صفر شدن صبر چی کشک چی دلت خوشه با حقوق n میلیونیت
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    5 3
    یعنی میتونه دلارو به مثلا 5000 برسونه؟
  • ووو AE ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    7 2
    جوری میگه اینگار ملت دست وپاش رو از پشت بستن.بتمرگ هر غلطی میخای بکنی بکن.بدتر از سیف که نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس