کد خبر 885672
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مالیات بر ارزش افزوده

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسائل کلی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در رابطه با تخصیصات در شرایط اصلی مالیات بر ارزش افزوده مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: این نشست با حضور آقای خندان دل معاونت شهرداری‌ها و نمایندگان  وزارت بهداشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

چرا قانون بهبود فضای کسب و کار اجرا نشد؟

تسهیلات جدید گمرکی برای واحدهای تولیدی

وی افزود: در جلسه امروز  لایحه مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین در ادامه نشست،‌ درباره چگونگی تخصیص مالیات بر ارزش افزوده مباحث مفصلی مطرح شد؛‌ مسائل کلی لایحه مذکور در رابطه با تخصیصات در شرایط اصلی مالیات بر ارزش افزوده بحث‌ها متفاوتی صورت گرفت.

آقاپور علیشاهی بر همین اساس اضافه کرد: ضمن آن جداولی ارائه شد که به دلیل تفصیل بحث،‌ ادامه بررسی‌ها به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

وی ضمن تشریح دیگر جزئیات این نشست عنوان کرد: در ادامه نیز انتخابات برای معرفی کاندیداهای عضویت در مجامع و شوراها برگزار شد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌  بر این اساس علی اسماعیلی، شهاب نادری، حسن حسینی شاهرودی و سید تقی کبیری به عنوان کاندیداهای عضویت در هیات واگذاری فعالیت ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچینن که به موجب برگزاری این انتخابات سیده فاطمه حسینی، محمود بهمنی،‌ محمد حسن حسین زاده بحرینی و علی اکبر کریمی برای کاندیداهای عضویت ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب شدند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به کاندیداهای عضو ناظر در شورای مرکزی زکات هم اشاره کرد و گفت:‌ طبق رای اعضا،‌ عین الله شریف پور و سید تقی کبیری به عنوان کاندیداهای این بخش به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین محمود شکری، معصومه آقاپور علیشاهی، سیده فاطمه حسینی و زهرا سعیدی به عنوان کاندیداهای عضویت در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار انتخاب شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس