فیلم/ پایان خرید "جریمه غایبان" خدمت سربازی

اولین آزمون مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای سربازان در سال جاری صبح امروز همزمان با سراسر کشوردر سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین آزمون مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) در سال 97 صبح امروز و همزمان با برگزاری در یگان‌های نیروهای مسلح در سراسر کشور در سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سعادت‌فر مدیر منابع انسانی سرباز سپاه محمد رسول الله (ص) در این رابطه اظهار داشت: برگزاری آزمون مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای سربازان از سال گذشته آغاز شده که امروز نیز در تداوم این برنامه در سال 97، اولین آزمون مهارت‌آموزی سربازان در سطح نواحی و رده‌های تابعه سپاه برگزار شد.

وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مجریان برگزاری این دوره‌ها هستند؛ بدین صورت که متولی تامین مربیان آموزشی، طراحی و برگزاری آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تامین محل برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها بر عهده نیروهای مسلح است.

سعادت‌فر ادامه داد:‌ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور 140 رشته را برای آموزش سربازان معرفی کرده که امروز سربازان در 22 رشته آزمون دادند.

گفتنی است؛ سردار «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در محل برگزاری این آزمون حضور یافت و از نحوه برگزاری آزمون بازدید کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    1 1
    سربازی همان مهارتهای رزمی را یاد بدهند کفایت می کند - سربازخانه مرکز فنی و حرفه ای نیست - هر چیزی و هرکاری در جای خود نیکو است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس