کد خبر 885101
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
دستگیری

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده‌ی آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در توضیح این خبر گفت: ۲۹ تیرماه پرونده‌ای با موضوع "آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی" از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد، اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

بیشتر بخوانید:

شاکی در توضیحات تکمیلی به کارآگاهان عنوان کرد: "ساعت ۱۹:۰۰ مردی حدودا ۵۰ ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و درخواست نمود تا پزشک نسبت به معاینه‌ی ایشان اقدام بکند؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن‌ها در مطب حضور دارم. این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب، ناگهان به سمت من حمله ور شد؛ دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد ".

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم شدند. با شناسایی تصویر متهم به نام "مسعود" (۵۴ ساله) از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد؛ لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک تهران، اقدام قانونی جهت منوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی، در سحرگاه ۲۵ مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده‌ی دوربین‌های مداربسته‌ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    39 10
    با این وضعیت حجاب منشی ها و وضعیت تاسف بار مطب ها همچین چیزهایی عادی است.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    16 0
    امان از ذات خراب
  • سید DE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    155 0
    نزدیک به یک ماه دستگیری این شیطان صفت طول کشیده است! این نشان از معضل قرطاس بازی در قوه قضائیه ایران دارد که مردم را به ستوه می آورد و بسیاری از شاکیان را از پیگیری شکایت شان خسته و منصرف می کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس