محمد مهدی برومندی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است طرف های سوال کننده و سوال شونده باید بر اساس مستندات مسائل خود را مطرح کرده و از موضوع سوال خارج نشوند.

به گزارش مشرق، محمدمهدی برومندی با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید سوال از رئیس جمهور را برای خود مغتنم بدانند، گفت: البته اگر تا پیش از این رئیس جمهور در جلسه علنی یا غیرعلنی در مجلس حاضر می شد و به دغدغه نمایندگان پاسخ می داد، بهتر بود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که امروز در کشور داریم نیازمند وحدت ملی و همدلی بیشتر هستیم و همکاری متقابل جهت حل مشکلات کشور بوده و باید به دنبال رعایت حقوق مردم باشیم.

وی افزود: در این شرایط باید طرف های سوال کننده و رئیس جمهور به قواعد قانونی این امر احترام بگذارند و در محورهایی که مورد سوال است صحبت کنند.

برومندی در ادامه با تأکید بر اینکه تمامی حرف های سوال کنندگان و رئیس جمهور باید بر اساس مستندات باشد، خاطرنشان کرد: نباید التهاب در کشور زیاد شود و رئیس جمهور باید به حق نمایندگان احترام گذاشته و با رعایت حرمت مجلس به سوالات دقیق پاسخ دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر مجلس نیز باید  حرمت دولت را حفظ کرده و نمایندگان سوالات خود را صرفا برای حل مشکلات جامعه مطرح کرده و از بیان دیدگاه های سیاسی خود خودداری کنند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس