کد خبر 884759
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
حاجی بابایی

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: یارانه‌ای که دولت برای 11 میلیارد دلار 4200 تومانی پرداخت کرده 50 هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه وزارت آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ «معلم انقلابی و استکبارستیزی»، با تأکید بر اینکه هیچ صنفی در کشور موثرتر از معلم و دانش‌آموز وجود ندارد، اظهار کرد: طی دوران دفاع مقدس و در شرایط حاضر مفتخریم که از اصولی به نام خدا، پیامبر(ص)، حضرت علی(ع)، حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) دفاع می‌کنیم که تمام‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه خدا اراده کرده کسانی که برای خاطر او کار می‌کنند را کمک کند، گفت: امروز انقلاب حسینی، انقلاب اهل بیتی و انقلاب خدایی در معرض تهاجمات مختلف است، آمریکا کار خود را می‌کند و ما هم از این معبر آزمایش‌ها بدون شک عبور می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما و رهبر ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که باید از این معبر عبور کنیم حتی اگر این معبر در شب عملیات اتفاق می‌افتاد و چند نفر حاضر می‌شدند روی مین بروند و راه را باز کنند.

وی به نامه خود به رئیس مجلس اشاره کرد و افزود: در این نامه متذکر شدم رئیس مجلس فرمانده مجلس، رئیس جمهور فرمانده دولت و رئیس قوه قضائیه فرمانده قوه قضائیه است، کسانی که باید از روی مین عبور کنند تا معبر را باز کنند ابتدا این سه نفر هستند.

یارانه 50 هزار میلیاردی دولت به ارز 4200 تومانی/ بودجه آموزش و پرورش: 37 هزار میلیارد!

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه تا کی باید سوءمدیریت‌ها را در این کشور تحمل کنیم، ادامه داد: 35 میلیارد دلار ثبت سفارش با دلار 4 هزار و 200 تومان انجام شده که 11 میلیارد دلار آن عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یارانه‌ای که دولت برای 11 میلیارد دلار داده 50 هزار میلیارد تومان است، بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به کسری 14 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: یارانه‌ای که دولت به بخش عملیاتی ثبت سفارش‌ها اختصاص داد چه چیزهایی آوردند، چیزهایی که 70 درصد آنها اگر هیچ وقت هم نیاید نه به درد معلم و نه به درد مردم عادی می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه باید مشخص شود چه چیزهایی ثبت سفارش شده و یارانه به آنها پرداخت شده است، اظهار کرد: روشن و شفاف به مردم بگویید، ما که سینه سپر می‌کنیم و کارها را می‌گوییم تا کی این ندانم‌کاری‌ها باید ادامه یابد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سال‌هاست می‌گویم در نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی کسی وزیر، وکیل و استاندار شد نباید کار اقتصادی کند، نباید کارخانه و شرکت داشته باشد، گفت: نتیجه عدم توجه به این موضوع می‌شود آنچه امروز می‌بینیم.

وی بیان کرد: همان موقع که در مجلس برخی عنوان کردند که باید رئیس جمهور را برداریم و ...، اولین کسی که علیه این موضوع نطق و سخنرانی داشت من بودم.

مطرح شدن برداشتن رئیس جمهور، بازی کردن در زمین دشمن است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آن نطق گفتم بحث کنار گذاشتن رئیس جمهور مطرح نیست و این موضوع بازی کردن در زمین دشمن است، افزود: به رئیس جمهور رأی داده‌اند و باید وسط میدان بایستد، باید جلوی مردم بایستد و از روی مین عبور کند و ما نیز پشت سر او رد شویم.

وی با تأکید بر اینکه سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزرا باید انجام شود، اما این مسائل حساب و کتاب دارد؛ ادامه داد: البته برخی وزرا باجناق و پشتیبان دارند و در امان می‌مانند، در حالی که در مجلس نباید در قضایا تعارف داشته باشیم و حریم ما، حریم نظام و انقلاب است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز در کشور نه مشکل دلار هست و نه مشکل ریال و منابع، بلکه مشکل مدیریتی داریم، خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور، تیم اقتصادی شما ناتوان است یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند و برنامه آن هم موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه امروز اصلاح‌طلب و اصولگرا معنی ندارد، انقلابی و غیر انقلابی مطرح است، اظهار کرد: امروز بحث انقلاب و دفاع از مردم مظلوم مطرح است، وقتی وضعیت فرهنگیان و معیشت آنها را می‌شنوم، خجالت می‌کشم که برخی می‌گویند، اینهایی که در این مورد می‌گویم پوپولیستی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس مصوب می‌کنیم 20 درصد افزایش حقوق‌های پایین را داشته باشیم، اظهار کرد: با حساب و کتاب و بررسی میانگین حقوق معلم باید 15 درصد افزایش می‌یافت اما چرا می‌شود 10 درصد که این درست نیست.

وی خواستار توجه دولت به فرهنگیان شد و گفت: امروز حق شما ادا نشده و این را قبول دارم اما از شما می‌خواهم تمام فضای مدارس را پر از عطر انقلاب، نظام و شهدا کنید؛ امروز فرهنگی در مدرسه از عطر انقلاب دفاع کند مهم است.

حرف مردم حق است اما نظام و انقلاب را از ندانم‌کاری مسؤولان جدا کنیم

حاجی‌بابایی بیان کرد: حرف مردم حق است اما نظام و انقلاب را از ندانم‌کاری مسؤولان جدا کنیم؛ رهبری هم از مسؤولان می‌خواهد جواب بدهند و همه این مهم را می‌خواهند.

وی با بیان اینکه روز اول با انقلاب پیمان بستیم که با هرکس که مفت‌خوری، ظلم و اشرافی‌گری کند و مسیر انقلاب را منحرف کند می‌ایستیم، افزود: ما با این انقلاب پیمان خون بسته‌ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزی که همه در دنیا علیه ما هجمه می‌کنند معلم انقلابی می‌ایستد و از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کند، تصریح کرد: فرهنگیان می‌توانند زیباترین تصویر را از انقلاب و نظام در منظر مردم قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه معبر ایجاد شده کوتاه‌مدت است و آمریکا توان ادامه این راه را برای چندماه ندارد، ادامه داد: سایر کشورها نیز همراهی نمی‌کنند؛ البته دو سه ماه آینده سخت‌تر از الان هم می‌شود چراکه داریم می‌رویم که از قله عبور کنیم و الان روی تپه‌های اول هستیم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: برخورد با اختلاس و تخلفات را حق می‌دانیم اما هوشیار باشیم برخی سیاه‌نمایی علیه نظام را دنبال می‌کنند.

انقلابی‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دوران گذشته یکی شوند و جلوی این ظلم‌ها را بگیرند

وی با اشاره به وجود برخی شیطنت‌های سیاسی، یادآور شد: یک رگه‌های اشرافی‌گری و سیاسی در نظام وجود دارد و هدف آنها این است نارضایتی را بالا ببرند و نظام را به جایی برسانند که زانو بزند و در مقابل ترامپ مذاکره کند، البته این آرزو را به گور می‌برند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بعد از گذر از این معبر دست این افراد رو می‌شود، اظهار کرد: انقلابی‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب دوران گذشته یکی شوند و جلوی این ظلم‌ها را بگیرند و مردم نیز یکپارچه شوند.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش انقلابی مهم است، گفت: آموزش و پرورش انقلابی یعنی مطیع رهبری، حمایت از خون شهیدان و مردم و جنگ برای عدالت، از فرهنگیان دفاع کنید چرا از فلان مسوول سیاسی دفاع می‌کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس