رحیم پور ازغدی

نمی شود مرگ بر آمریکا گفت و دنبال اقامت فرزندانمان در آمریکا و انگلیس باشیم؛ گرچه این ها اقلیت هستند اما چون برخورد نشده مردم فکر می کنند همه همینطور هستند .

به گزارش مشرق، حسن رحیم پور ازغدی پیش از ظهر امروز در تجمع طلاب و تشکل های طلبگی در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید و با هدف پیگیری عدالت اقتصادی که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: حوزه و روحانیت یکپارچه در کنار توده های مردم ایستاده و خود را از طبقات محروم جدا نمی داند.

وی با بیان اینکه اغلب طلاب نیز خود از اقشار پایین جامعه هستند گفت: همین طلاب با شهریه های پایینی که دارند در این مشکلات اقتصادی همراه گروه های مختلف مردم زندگی می کنند و همدرد با مردم اند.

* روحانیت حامی نظام و در کنار مردم است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انقلابی که در قم ایجاد شده است در قم هم پاسداری می شود، افزود: این نشست و تجمع به این معناست که حوزه و روحانیت در کنار مستضعفین بوده و حامی نظام است و انقلاب و نظام از هم جدا نیستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: حوزه با این تجمعات اعلام می دارد که در برابر تخلفات مسئولین می ایستد و وظیفه خود می داند که اگر تخلفی مشاهده می کند، مسئولین را در سه قوه امر به معروف و نهی از منکر نماید.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه دشمن، اسلام را هدف گرفته، گفت: هدف اصلی دشمن، زدن پایه های اصلی بنیاد اسلام است؛ چراکه می خواهند مردم و نسل جوان را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد به کمک برخی از داخلی ها، بنیاد نظام را نابود کند و به لحاظ عملی ما و نظام را فاسد و بی عرضه نشان دهد، ابراز داشت: درست است که اقلیتی از مسئولین دچار فساد شده اند؛ اما دشمن اینگونه القاء می کند که همه مسئولین این  نظام فاسدند؛ در حالی که اکثریت افرادی هستند که با ایمان، تقوا و همدرد مردم اند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد روحانیت شیعه،  قوای سه گانه، نظام و حکومت را فاسد نشان دهد و مقصر آن را متوجه اصل ولایت و ریشه نظام کند، افزود: بنای بر تضعیف و بر اندازی دولت و مجلس نیست؛ بلکه باید این ها بمانند تا پاسخگو باشند و به وظایف و قول هایی که دادند عمل کنند؛ تضعیف سه قوه، دامن زدن به وضع موجود، ندیدن مشکلات، ترک امر به معروف نهی از منکر و دفاع نکرن از اقشار محروم است.

وی با بیان اینکه انتهای اقتصاد برجامی را داریم می بینیم، گفت: این تجمعات باید ادامه داشته باشد و حوزه از مرجعیت تا طلبه، وظیفه دارد به لحاظ هم نظری و هم عملی حمایت نماید.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اینکه بیت المال توسط برخی میل و توسط برخی حیف می شود توضیح داد: نباید بیت المال حیف و میل شود.

* برخی به دنبال القاء موضوع فساد سیستماتیک در نظام هستند

وی با بیان اینکه دشمن القاء می کند که جمهوری اسلامی دچار فساد سیستماتیک است و تلاش می کند تا افکار عمومی به این نتیجه برسد که نظارت و بازرسی منصف و متخصص وجود ندارد و  قصد تضعیف روحانیت را دارند اظهار داشت: چرا چند گانه با مردم سخن می گویند و این همه شبهاتی که در رسانه ها مطرح می شود، پاسخ داده نمی شود. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: رؤسای قوا اگر اتهاماتی به آن ها می شود چه درست چه غلط باید پاسخ داده و برای مردم توضیح دهند، زیرا این از مطالبات جدی مردم است. 

* قضات فاسد معرفی شوند

وی افزود: اگر رئیس قوه قضاییه اعلام می نماید اسم قضات فاسد را اعلام می دارد، هرچه زودتر اعلام کند تا مردم اطمینان پیدا کنند و زمانی مردم به قوه شک می کنند که دادگاه های برخی مفسدین غیر علنی برگزار می شود؛ اینکه همه مسئولین را دزد و فاسد بخوانیم غلط است و زمانی این تفکر ایجاد می شود که برخورد صورت نمی گیرد و نهادها به وظایف خود درست عمل نمی کنند.

رحیم پور ازغدی اظهار کرد: اگر انحرافی ایجاد می شود حوزه های علمیه نیز مقصرند؛ چراکه عطش معنویت وجود دارد و لذا باید حوزه ها پاسخگوی شبهات باشند و این عطش را رفع نمایند.

معیار فعالیت های آتش به اختیار در فرهنگ رضوی

وی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب، دهه خطر انحراف نظام است و اکنون در سر پیچ انحراف انقلاب قرار داریم، افزود: نسل جدید از بسیاری از مسائل اطلاع ندارد و امکانات بیشتر شده و عده ای وسوسه پول، شهوت و قدرت پیدا کرده اند. 

این استاد دانشگاه ادامه داد: آیا در این دستوری که رهبری به رئیس قوه قضائیه دادند ضربه اصلی باید به مفسدان حکومتی بخورد و یا به مفسدان خارج از حکومت؟ ضربه اصلی باید به فساد داخل حکومت وارد شود ؛ امروز یک نوع اشرافیت مذهبی داخل حکومت اسلامی  شکل گرفته است که باید پاسخ داده شود.

وی افزود: نمی شود مرگ بر آمریکا گفت و دنبال اقامت فرزندانمان در آمریکا و انگلیس باشیم؛ گرچه این ها اقلیت هستند اما چون برخورد نشده مردم فکر می کنند همه همینطور می باشند. 

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه بدنه بیشتر نظام ما فاسد نیست بلکه ضد فساد هم است، گفت: ما هر وقت از موضع خود عقب نشستیم، توهین ها و تحریم های آمریکا بیشتر شد؛ قرار بود شعارها و دانش هسته ای را کنار بگذاریم که اقتصاد درست شود؛ اما همه را کنار گذاشتیم ولی اقتصادمان بدتر شد. 

وی با اشاره به اینکه نه تنها آمریکا؛ بلکه بسیاری از خیانت ها را اروپا می کند، مطرح کرد: مرفهین بی دردی که از هر دو جناح وارد هر سه قوه شدند و جهاد گریزان ترسو که مدام در حال عقب نشینی در برابر استکبارند، تن به این خیانت ها می دهند. 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که عقلانیت اقتصادی در کشور کجاست و چه مقدار از این تصمیمات که گرفته می شود عقلانی است، افزود: بازرسی های بی فرجام، دادگاهای طولانی و فرساینده که علنی هم نیستند چه معنایی می تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوزه غیر از اعتراضات و تبلیغ دین وظیفه اجتهاد اقتصادی را نیز به عهده دارد، گفت: درس خارج  هایی برگزار می شود که به جای این که تمدن دینی را تئوریزه کنند فقه سکولار می سازند و در مورد بانک ها و روابط اجتماعی این دست مسائل حرفی نمی زنند. 

* ریشه سکولاریسم در حوزه است

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: ریشه سکولاریسم در حوزه است؛ سکولاریسم یعنی تفکیک دین از حکومت و دولت و تمدن؛ به جای این همه رساله، مسائلی که حل نشده است را پاسخ دهید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نباید به گونه ای باشد که حوزویان و دانشگاهیان را بی سواد بخوانند، عنوان کرد: با وجود این همه دانشگاهی متخصص در کشور نباید این مقدار مشکل در جامعه باشد و در فقه حکومتی نیز حوزه هنوز در مسائل اصلی جوابی ندارد؛ حوزه هنوز بعد از 40 سال دارد بحث می کند بانک ها ربوی هستند یا خیر.

وی با بیان اینکه مدیریت علمی دانشگاه و فقه مدیریت حوزه کجاست؟، افزود: اما راحل راجع به نظارت می فرماید باید گروهی تشکیل شوند که هرکسی خلاف کرد آن را اخراج نماید.

* مسئولان سه قوا پاسخگویی به مردم را به گردن یکدیگر نیندازند

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: مسئولین باید به شکایات و اعتراضات مردم پاسخ داده و سران قوا پاسخگویی را بر گردن هم نیندازند و اتهاماتی که متوجه خود مسئولین است باید پاسخ دهند و افرادی که ضعف مدیریت دارند باید خود را اصلاح کنند.

وی در پایان با بیان اینکه به فرموده امام راحل باید طوری شود که کسی جرأت نکند دستش را به سمت بیت المال دراز کند، خاطرنشان ساخت: ایشان یک وصیت به مسئولین داشته و آن خدمت به فقرا و مستضعیفن و اقشار مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • بهنام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    21 3
    دزدها کار خودشان را میکنند وبکسی هم اهمیت نمیدهند پس زیاد حرص نخور
    • AU ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      1 0
      یعنی اگر دزد به ما زد ما باید منفعل باشیم؟
  • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    35 25
    یک مسئله دیگه اینه که نمیشه مرگ بر امریکا گفت و جت امریکایی سوار شد و پمپ و کمپرسور امریکایی در صنایع نفت و گاز استفاده کرد اره اینم هست
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      22 11
      مرگ بر آمریکا مرگ بر شیطان بزرگ مرگ برگ بر خایین وطن
    • DE ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      2 1
      گاگول جان تا حالا کسی نگفته مرگ بر ملت امریکا .خود امریکایی ها هم با سیاست های جنایتکارانه رژیم امریکا محالف هستند.مرگ بر امریکا مرگ بر سیاست های وحشیانه و جنایت های هولناک آنهاست نه با صنعت و نه با دانشمندان و مردم کسی دشمنی ندارد .مجبور نیستی نظر بدی وقتی سواد جدا کردن این دو را نداری.عمو زنحیر باف
  • مهماندار هواپیما IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    21 4
    اقای ازغندی پول داشته باش هر کاری دلت خواست بکن فقط ایران اینطوری
  • کاظم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    17 0
    سلام. از ملت ایران بخصوص جوانان میخواهم این مطالب را نقد کنند. این فاجعه است که یک موضوع یا حرفی توسط خواننده و هنرپیشه ای زده میشود هزاران نفر اظهار نطر میکنند ولی به این حرفهای اساسی کسی نظر نمیدهد.
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    19 2
    گذاشتیم انقلاب به دست نااهلان بیوفتد. وای بر ما
    • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      1 3
      انقلاب دست همون اهلش هست خخخخخ
  • رشاد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    26 4
    آخه از رئیس جمهور و وزرای کاخ نشین و یا لااقل بالاشهر نشین مگه میشه انتظار توجه به قشر فقیر و مستضعف داشت؟ از اول خلقت تاحالا ثروتمندان فقط با حسرت توجه به ثروتمندتر از خودشون داشتند وبس. مشرق آیا وجود داری این نظر رو نشر بدی؟
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    9 18
    چرا فیلم سخنرانی را نگذاشتی مشرق خرمقدس
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    16 2
    احسنت
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    30 37
    کار این کشور از این چیزا گذشته ... همه چی تمومه
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    13 27
    تو خودت آخر انحرافی
  • بهزاد IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    24 2
    خب همتون .همه اوناییکه هم از آخور و هم از توربو امریکا جو میخورن و مرگ بر امریکا میگن و برای بچه هاشون اقامت امریکا و زایمان تو کلنیک مای بیبی را رزرو میکنند .باید روزی صد بار بمیرن.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    75 0
    مسئولی که بچه اش را به غرب می فرستد ، خودش هم دنبالش برود مردم از شر همه خانواده اش راحت شوند.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    16 41
    جمع کن این بساط مسخرت رو . اونایی که فرزند هاشون خارج از کشور اقامت دارند از قضا بالاترین مناصب رو هم در این نظام دارند و از 1000 فیلتر خودتون عبور کردند و از نظر شما خودی محسوب میشند . واز قضا شما هم رسانه همین نظام هستید . پس این بازی مسخره کی بود کی بود من نبودم احمقانت رو جمع کن ( خلاصه کلام خودتی مشرق )
  • حسین IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    5 2
    مملکت اسلامی که پول حرف اول و آخر و بزنه بدون پول نشه به هیجا رسید این حرفا همش کشک و کوتاه مدته .برو بانک بگو وام میخام مسلمون درحع یکم ببینم یه قرون میزارن کف دستت؟
    • شایان IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      2 0
      پس اگر اروپا برین و ببینین از گرسنگی کسی حتی یک تکه نان هم بهتون نمیدن چکار میکنین. به مسولیین و اوضاع بد کاری ندارم ولی خیلی از همین مردم شریف و مسلمان هستند که بر اساس شعاءر دینی به بینوایان کمک میکنند. شرط میبندم دورترین روستای ایران رو که بری و گرسنه باشی مردم بهت غذایی ساده و پذیرایی گرمی خواهند کرد. در شهرهای بزرگ متاسفانه به خاطر گرانی/ بی دینی/ و عدم اعتماد و امنیت اکثرا کمکی به افراد گرسنه نمیکنند.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    8 0
    مسئولین دچار فساد شده اند
  • ایرانی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    1 0
    جالبه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    7 7
    گزاره های بدیهی را که خودتون یا همفکراتون یا بادمجون دور قاب چینایی که اول انقلاب سفت چسبیده بودید باید رعایت کنید و رعایت نمیکنید رو میذارید کنار کلمه باید و میدید به خورد ملت، البته مشرق هم اصولا این حرف منو منتشر نمیکنه چون به همفکرانشون انتقاد شده
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    21 1
    این آقای رحیم پور ازغدی بدنبال صریح گفتن حق و حقیقت است و برخلاف خیلی از مسئولین در گفتارش آخرت رو برای خودش ملاک قرار داده . احسنت
  • پری مجرد ۴۶ ساله IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    2 18
    مشرق مرتجع پوسیده نفهم گاگول فیلم سخنرانی ایشان رو بزار دانلودش کنیم
  • غریبه IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    4 4
    حرفهای شما تو این ۴۰ سال به کجا رسیده که الان به جایی برسه بگذریم
  • سوخته IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    5 0
    عزیزم هم خودشان و هم نکبت زاده هایشان را هیچ پست و مقامی نباید به آنها داد
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    4 0
    باریک الله حوزه
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    21 3
    آقای ازغدی استاد بزرگوار خداوند به تو وبه آقای شریعتمداری عمر طولانی بدهد که واقعیت هارا میگویید. آقای ازغدی توی این سخن رانی به اصل مادر تمام فسادها اشاره کرده است که متاسفانه دیگران یا میترسند ویا ملاحظه ومسامحه میکنند
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    9 1
    انحراف زنده است تا جریان انحرافی زنده است
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      0 0
      اون بنده خدایی که جریان انحرافی ازش یادگار ماند، به رحمت ایزدی پیوست . اون بنده شیطانی هم که دستورالعمل صادر کرد بودن با فلانی باید به ننگ تبدیل شود، به اسفل السافلین ملحق شد . و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون
  • ناد IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    5 0
    میشود مرگ بر دلار (آمریکا)گفت و ثروت ملی را با دلار معاوضه کرد؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    20 0
    این سخنرانی های رفع ابهام و شفاف سازی لارم است در دانشگاهها و مساجد و با دعوت از اصناف مختلف برگزار شود
  • مهدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    15 1
    باید دولت تا آخر نتیجه برجام اروپا باشه تا ملت نتیجه نگاه لیبرال و سکولار اینها رو ببینه!
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    2 2
    شعار بسه اینقدر عمل نکنید با ظلم و فساد به نردم عمرا این نظام بمونه
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    22 0
    شورای نگهبان باید در دوره های آینده با رد صلاحیت جرثومه های فساد این وضع موجود را تمام کند.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    5 0
    عزم راسخی برای برخورد با مفسدان وجود ندارد . فعلا فقط حرف حرف حرف
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    5 3
    نمی توان مرگ بر امریکا گفت ولی برای هشت سال بقا رفت برجام فاجعه و به شدت یک طرفه رو به امریکا هدیه داد که هم تحریم بشیم هم مثل ...شلاق تحریم بخوریم
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    11 2
    در دوران کنونی استاد رحیم پور نعمتی است برای ایران چرا که دین اسلام رو درک کردن و از روی علم و دانش پاسخ میدن امیدوارم که از راهکارهای ایشان در جهت اصلاح کشور و ریشه کن کردن مسولین فاسد استفاده بشه
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    11 6
    (همین طلاب با شهریه های پایینی که دارند )چطور ما با نداری باید برای تحصیل فرزندانمان پول بدهیم ولی ایشان بابت تحصیل پول میگیرند؟
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      4 6
      آنها برای زنده ماندن پول می گیرند نه تحصیل. فرزندان شما بعد از تحصیل دانشگاته معمولا شغلعهایی با حداقل یک میلیون در ماه پیدا می کنند. اما طلبه باید با صد هزار تومان در ماه زنده بماند.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      1 0
      رای هم داشته باشند در صورت فساد باید محاکمه شوند مگر در اسراییل نخست وزیر را محاکمه نکردند
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    11 0
    اما دشمن اینگونه القاء می کند که همه مسئولین این نظام فاسدند. شما مسوولی سراغ داری در سطح مردم عادی زندگی کنه؟
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    4 5
    نظام جمهوری اسلامی اگر به اسلام ودین و ولایت است مسلما پاک است اما این مسئولین ومدیران نظام است که با نفاق و ریا رانت و فساد خلق می کنند نفاق و فساد دو روی یک سکه هستند و هردو دشمن قانون است تا وقتی که قانون ذلیل باشد حکومت فاسد است
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    7 2
    انحراف از خیلی وقت شروع شده و در اوج آن هستیم نه از اسلامیت اثری مانده و نه از جمهوریت نشانی
  • محسن IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    10 13
    اقا بیاید ب من پول بدید زندگیم تامین بشه طوری حرف میزنم و فلسفه میبافم همین اقا بیاد بشینه گوش بده بره تو فکر
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      3 3
      بله! از طرف بنده به استاد رحیم پور بفرمایید اگر با حرف زدن قرار بود چیزی درست بشه، آمریکایی ها چهل ساله که تهدید نظامی میکنن و غلطی نکرده اند. البته احترام عزیزان خودی بر روی چشم است ولی حرف آقا #اقدام_و_عمل است نه تئوری سازی صَرف و ایدئولوژی سازی خشک و خالی. از پایان نامه ها، پروپوزال و دانشنامه های خودتون بکشید بیرون. #اقدام_انقلابی لطفاً.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    11 12
    یعنی این حرف را تو میدونستی مسوولان نمی دونستن مسوولان ما همه با هم فامیلند و ملوک والطوایفی کشور اداره میکنن برو جای دیگه حرافی کن امروزه کسی دنبال این حرفای خوشکل نیس روی خیلی ها ترکیده بقول قدیما فلانی ...
  • GB ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    5 3
    خیلی دیر از خواب بیدار شدی خیلی وقت منحرف شده
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    3 1
    مشکل ما فساد نیست، اخلاقِ! رعایت نکردن اخلاق در همه ی مسائل. اعم از اقتصاد، سیاست. فرهنگ، دین، شخصیت، ارتباط و در همه ی عرصه های مرتبط با اخلاق. انگار مسابقه گذاشته باشند، یکی بی اخلاقی میکنه دیگر میخواد جانَمونه #تَکرار و تلافی میکنه.
  • محمد میرزا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    7 15
    سلام خطاب به آن آقایی که می گفت همه چیز تمام است باید بگویم شاید برای شما تمام است اما آنچه به انقلاب مربوط است سریعتر از هر زمان در حال حرکت است. انقلاب بالنده‌تر از قبل پیش می‌رود . چنانچه دولتی ها به وظیفه شأن عمل کنند اوضاع حتی از قبل هم بهتر خواهد شد. آمریکایی‌ها همه توانشان را بسیج کرده اند قوه قضاییه باید وسط میدان بیاید و بدون ترس شمشیر عدالت را بر فرق زالوهای اقتصادی فرود آورد. از مجلس هم هیچ توقعی نیست. نا امیدی کار دستگاه عریض و طویل رسانه ای دشمن است ، مراقب باشیم گول بازی رسانه ای آنها را نخوریم.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
      4 1
      شما فقط انکار کنید...نتیجه انکار واقعیت را هم داریم می‌بینیم.
  • امیر IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    2 0
    سلام دوستان راهکار درست و روش برون رفت از مشکلات فعلی فقط و فقط یک چیز است همانطور که استاد بزرگوار آقای رحیم پورازغدی نیز دو جا گفته اند 1-((بنای بر تضعیف و بر اندازی دولت و مجلس نیست؛ بلکه باید این ها بمانند تا پاسخگو باشند و به وظایف و قول هایی که دادند عمل کنند.))و2-((آیا در این دستوری که رهبری به رئیس قوه قضائیه دادند ضربه اصلی باید به مفسدان حکومتی بخورد و یا به مفسدان خارج از حکومت؟ ضربه اصلی باید به فساد داخل حکومت وارد شود ؛ امروز یک نوع اشرافیت مذهبی داخل حکومت اسلامی شکل گرفته است که باید پاسخ داده شود.)) بنابراین باید ما مردم کمر همت ببندیم و انقلابی وارد گود شویم واز همه ی مسوولان نظام خصوصا نمایندگان مجلس بخواهیم که در برابر عملکردشان پاسخگو باشند و نمایندگان مجلس را وادار کنیم که طبق اصول 76،88،وخصوصا اصل 89 و 90 قانون اساسی به وظایف خود عمل کنند هرشخصی باید برود وازنماینده ی شهرش حتی اگر به وی رای نداده است مطالبه گری کند واز او بخواهد نتیجه عمل و اقدامش رادر این خصوص به سمع و نظر مردم شهرش برساند و بداند و مطمئن باشد که اگر اقدامی نکند نه تنها در دوره ی بعد کسی به او رای نخواهد داد بلکه علاوه بر دادگاه عدل الهی در قیامت در این دنیا پس از اتمام دوران نمایندگی باید پاسخگو باشد و حتی به مجازات نیز برسد.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    4 0
    ته تهش چند تا آفتابه دزد و واسطه مثل بابک زنجانی را برای فریب افکار عمومی اعدام میکنند ، در حالی که رئیس ها و سردسته ها هیچ وقت دستگیر نمیشن ، زیرا اون قدر پست های بالا در حکومت دارن که کسی جرات ندارد یهشان چپ نگاه کند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    0 0
    دولت اگر پای کارنباید چه کار باید کرد ازمجلس وقوه قضاییه هم توقعی. نیست این قوا همه هستتد و این اتفاقات افتاده یعنی به وظائف خود عمل نکرده اتد
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    0 0
    دولت اگر پای کارنباید چه کار باید کرد ازمجلس وقوه قضاییه هم توقعی. نیست این قوا همه هستتد و این اتفاقات افتاده یعنی به وظائف خود عمل نکرده اتد
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      0 1
      چه حرفیه می‌زنید. دولت تخلف کرد خوب پس قوه قضائیه باید جلوش رو بگیره. همون اسرائیل رو ببین چند بار نخست وزیر رو بازجویی کردند
  • بی سیم IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    1 0
    رای هم داشته باشند در صورت فساد باید محاکمه شوند مگر در اسراییل نخست وزیر را محاکمه نکردند
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    آقای ازغدی ایدئولوژی شما راهگشا نیست
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 1
    توی ایران همه چیز میشه اول انقلاب همه اورکت امریکایی و شلوار امریکایی میپوشیدن و شعار مرگ بر امریکا میگفتن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس