توشاک

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، تیمش با انگیزه پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش مشرق، جان توشاک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: چیزی که برای ما خیلی مهم است، این است که فردا برنده شویم. می‌خواهیم در بازی فردا برنده باشیم.

 

وی درباره مصدومان و محرومان تیم خود گفت: همه نفرات ما شرایط همراهی تیم را دارند و برای بازی فردا نه محروم داریم، نه مصدوم. کسی که هفته پیش مصدوم شد، خودم بودم! مشکل جزئی داشتم که حل شد.

توشاک در پاسخ به این پرسش که کادر فنی تراکتورسازی چه شناختی از سایپا دارد، تصریح کرد: چیزی که همیشه به آن اهمیت می‌دهم، این است که نگران تیم خودم هستم. می‌خواهیم اول تیم خودمان خوب باشد. هفته گذشته عملکرد ما خیلی ناامیدکننده بود، اما پس از روز بازی، کارمان را بهتر انجام دادیم تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به پرسشی مشابه سؤال قبلی خاطرنشان کرد: بیشتر از اینکه نگران تیم حریف باشم، اولویتم رفع نقاط ضعف و قوت تیم خودمان است.

وی در مورد سیستم سه دفاعه تراکتورسازی و اینکه هواداران این تیم دوست دارند تیم محبوب‌شان بازی هجومی ارائه کند، گفت: روشی که در سه هفته گذشته داشتیم، از زمانی که کار را شروع کردیم روی آن کار و تمرین کرده بودیم. ما در ترکیه و در دیدارهای دوستانه بدون مهاجم نوک بازی کردیم و در این بازی‌ها مهاجم نوک نداشتیم. ما هفته پیش گل‌های خیلی بدی خوردیم و روز بازی با استقلال اصلاً روز خوبی برای ما نبود. تمام امیدواری ما به بازی فردا و پیروز شدن در آن است. وقتی اشتباه فردی داشته باشید، سیستمی که طبق آن بازی می‌کنید مهم نیست.

توشاک در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تیمش در دیدار فردا چگونه بازی می‌کند، اظهار داشت: این موضوع هنوز مشخص نیست. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم چه سیستمی به کارمان می‌آید.

سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش تصریح کرد: همان‌طور که گفتم، هفته قبل سه گل بد خوردیم. می‌خواهیم آن بازی را فراموش کنیم، چون فردا به پیروزی نیاز داریم. اینکه تیم حریف توپ بلندی ارسال می‌کند و بازیکن گل به خودی می‌زند، طبیعی نیست و ناشی از یک اتفاق است. نباید به آن فکر کنیم و امیدوارم  این اشتباهات فردی دیگر تکرار نشود.

توشاک درباره عملکرد ضعیف محسن فروزان در دروازه تراکتورسازی گفت: فروزان یک دروازه‌بان باتجربه است و از عملکرد او تا الان راضی هستم. ما قبل از آغاز فصل پنج بازی انجام دادیم و من به فروزان اعتماد دارم. چرا باید از داشتن فروزان ناراحت باشم؟!

وی درباره شیوه بازی سایپا اظهار داشت: گفتم که تمرکزم بیشتر روی تیم خودم است.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به انتقاد خبرنگاران نسبت به سیستم سه دفاعه تیمش و ضعف در گلزنی تراکتورسازان عنوان کرد: اگر فقط بخواهیم حمله کنیم و  گل بزنیم، ما باید در رئال مادرید مربیگری کنیم!

وی در پاسخ به سؤال دوباره‌ای در مورد مشکل  تراکتورسازی در دفاع گفت: در بازی اولی که در بیرون از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتیم، مشکل ما در دفاع نبود.

توشاک که از دست خبرنگاران و سؤالات تکراری آنها عصبانی شده بود، به آنها گفت: شاید شما می‌خواهید مربی عوض شود! آیا این فکر خوبی است؟!

وی در مورد وضعیت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و در پاسخ به این پرسش که آیا این دو بازیکن آماده دیدار مقابل سایپا هستند یا خیر، گفت: این مشکل بزرگی است که ما در شرایط کنونی داریم. ما در اردوی پیش‌فصل در ترکیه پنج بازی انجام دادیم. زمانی که از ترکیه برگشتیم، 6 بازیکن جدید به ما پیوستند و مشکلی که داشتیم، این بود که بازیکنان جدید با بازیکنان قبلی اختلاف زیادی داشتند. شجاعی و دژاگه در جام جهانی بازی کردند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند، اما آنها چهار هفته از سایر بازیکنان عقب‌تر هستند. باید سخت کار کنیم تا این شش بازیکن جدید را از لحاظ تاکتیکی و بدنی با تیم هماهنگ کنیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: این کارها را باید در اردوی پیش‌فصل انجام می‌دادیم و آنجا می‌توانستیم تغییرات بیشتری داشته باشیم و شناخت بهتری از بازیکنان پیدا کنیم. این بازیکنان هم می‌توانستند شرایط بهتری داشته باشند. با این حال به زمان نیاز داریم. من در ترکیه از بازیکنان شناخت خوبی پیدا کردم، اما وقتی برگشتیم به زمان نیاز دارم تا از بازیکنان جدید شناخت داشته باشم و آنها را با تیم هماهنگ کنم. ما الان این مشکل را داریم و باید روی آن کار کنیم. من در کشورهای مختلفی کار کردم و می‌دونم این موضوع برای یک مربی سخت است. باید روز به روز پیشرفت کنیم، چون به این پیشرفت نیاز داریم.

توشاک درباره تعطیلات پیش روی لیگ برتر و اینکه تراکتورسازان در این وقفه می‌توانند آمادگی خوبی به دست بیاورند، تصریح کرد: تنها چیزی که هست و باید به الان فکر کنیم، این است که روز به روز عملکرد ما نسبت به گذشته بهتر شود.

وی در مورد اینکه تماشاگران تراکتورسازی برای اولین بار است که می‌توانند از تیم خود حمایت کنند، خاطرنشان کرد: زمانی که شما در خانه بازی دارید، یک چالش جدید است و این برای ما خیلی خوب خواهد بود که قرار است مقابل جمعیت زیادی بازی کنیم. اولین بار است که مردم تبریز می‌توانند در این فصل در بازی‌های خانگی ما به ورزشگاه بیایند و این می‌تواند تجربه خوبی برای ما باشد تا اینکه بخواهیم بدون حمایت هواداران بازی کنیم. باید از بازیکنان حمایت شود تا به نتایجی که می‌خواهیم، برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس