کد خبر 884409
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
مرتضی شریفی

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: به کولاکوویچ قول داده بودیم از اردوی تیم جوانان با آمادگی کامل برگردیم که به قولمان هم عمل کردیم.

به‌ گزارش مشرق، مرتضی شریفی در ۱۹ سالگی با اعتماد ایگور کولاکوویچ به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی والیبال تبدیل شده است. این ملی پوش تیم جوانان که چندی قبل توانست قهرمانی با این تیم در آسیا را تجربه کند، حالا در انتظار است تا اولین مدال خود را در رده بزرگسالان هم به دست بیاورد.


این ملی پوش کم تجربه تیم بزرگسالان که بعد از پایان رقابت های ملی باید در تیم ورونای ایتالیا به میدان برود، معتقد است تیم ملی می تواند از مسابقات فشرده و سخت پیش رو با سربلندی بیرون بیاید.


در حاشیه تمرین تیم ملی با مرتضی شریفی همکلام شدیم که در ادامه مشروح صحبت های وی را می خوانید.


جو تیم جوانان و بزرگسالان کاملا متفاوت است

خدا را شکر تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد و همه بازیکنان آماده حضور در مسابقات هستند. از زمانی من، حضرت پور و توخته از مسابقات جوانان آسیا برگشتیم، ترکیب تیم کامل شده و برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ آماده می شویم. به هر حال جو تیم جوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و ما باید با بازیکنان تیم هماهنگ باشیم. البته که در رده جوانان افتخار بزرگی با فقط یک ست باخته به دست آمد و خدا را شکر با افتخار برگشتیم.


برای اولین مدال با تیم ملی سرشار از انگیزه ام

اولین بار است که بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه می کنم. من یک تجربه خوب امسال با تیم ملی در لیگ ملت ها داشتم و حالا با اعتماد به نفس بیشتری به کارم ادامه می دهم. واقعا پر از انگیزه هستم تا بتوانم اولین مدال خودم را با تیم ملی بزرگسالان در بازی های آسیایی کسب کنم.


به قولمان به کولاکوویچ عمل کردیم

وقتی ما ۳ بازیکن تیم جوانان به اردوی تیم بزرگسالان برگشتیم، آقای کولاکوویچ ۲، ۳ روزی به ما استراحت داد تا بتوانیم به دیدن خانواده هایمان برویم. قبل از رفتن به سرمربی تیم ملی قول داده بودیم با همان آمادگی که به تیم جوانان می رویم، با همان آمادگی هم به اردوی بزرگسالان برگردیم. به قولی که داده بودیم، عمل کردیم و با بدن هایی آماده به تیم ملی برگشتیم و تمرینات خود را از سر گرفتیم.


معروف و موسوی هوای ما را دارند

از کولاکوویچ تشکر می کنم که به بازیکنان جوان اعتماد کرده و به ما میدان می دهد. همچنین باید از بزرگترهای تیم به ویژه سعید معروف و سیدمحمد موسوی قدردانی کنم که خیلی در تمرینات به ما کمک می کنند تا انگیزه داشته باشیم. به نوعی آنها هوای ما را دارند. این اتفاقات باعث می شود تا بتوانیم با اعتماد به نفس بیشتری در مسابقات حاضر شویم.


برای مسابقات جهانی انگیزه مان بالاتر می رود

اول از همه برای ما مدال بازی های آسیایی مهم است. امیدوارم که بتوانیم به هدفمان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم. بعد از آن هم در مسابقات جهانی حاضر می شویم که بهترین و آماده ترین تیم ها می آیند. قطعا آنجا انگیزه بازیکنان بالاتر می رود چون در برابر حریفان سخت تری قرار می گیریم.


سختی ها را برای پیشرفت به جان می خرم

فکر می کنم وقتی رقابت های قهرمانی جهان در ایتالیا به پایان برسد، من و چند بازیکن دیگر که قرار است در سری‌آ بازی کنیم، به ایران بازنگردیم چون زمان کمی تا شروع فصل جدید باشگاهی باقی می ماند. با اینکه مسابقات فشرده و دوری از خانواده کار مرا سخت تر می کند؛ اما خوشحالم که لژیونر شدم و می توانم پیشرفت کنم. باید این سختی ها را برای رسیدن به رده های بالاتر پشت سر بگذارم. البته حضور بازیکنانی مثل سعید معروف، معنوی نژاد و میرزاجانپور در لیگ ایتالیا به من کمک می کند تا آنجا تنها نباشم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس