کد خبر 884235
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تمرین سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز را در ورزشگاه شهید کاظمی، پشت درهای بسته برگزار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز سه‌شنبه (۲۳ مردادماه) را از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* مارکو استیلینوویچ به مدت ۲۰ دقیقه بازیکنان را گرم و آماده تمرینات تاکتیکی کرد.

* بازیکنان ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه وارد زمین چمن شدند و در قالب دو تیم قرمز و سفید در نیمی از زمین با فوتبال تحت فشار روی آوردند.

* بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند درون دو دروازه قرار گرفتند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را با ایگور پانادیچ دنبال کرد.

* کریم باقری، زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو در کنار برانکو تمرینات قرمزپوشان را زیر نظر داشتند.

* مصطفی قنبرپور و حسین علیپور از واحد اداری باشگاه، برنامه‌های اردوی سرخپوشان را تدارک دیدند.

* کادر پزشکی در کنار زمین حضوری فعال داشت.

* بازیکنان در ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه نفس‌گیری کردند و پس از آن، در اختیار مارکو قرار گرفتند و دوهای سرعتی و عبور از موانع را در دستور کار قرار دادند.

* در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان و هافبک‌های میانی زیر نظر برانکو و باقری و دیگر بازیکنان، گلزنی را با زلاتکو در نیمه دیگر زمین در برنامه داشتند.

* مرور کارهای تاکتیکی مرحله بعدی تمرین امروز بود که زیر نظر برانکو و کادر فنی انجام شد. تمرینات پرفشار و شاداب سرخپوشان نوید قرار گرفتن سرخپوشان در مسیر آزاد شدن بدن‌ها از دوران بدنسازی را می‌داد.

* محسن ربیع‌خواه نرم دویدن را از امروز آغاز کرد و زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات ویژه و اختصاصی پرداخت.

  تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر روز جمعه (۲۶ مردادماه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس