کد خبر 884063
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
علی شفیعی

ملی پوش والیبال با بیان اینکه تیم در مرز آمادگی قرار دارد گفت: برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی به جاکارتا می رویم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال یک روز قبل از شروع مسابقاتش، یعنی  ۲۹ مرداد ماه وارد دهکده بازی‌های آسیایی می شود و با تیم‌های پاکستان و مغولستان همگروه است. ملی پوشان به دنبال دومین قهرمانی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هستند.

علی شفیعی درباره وضعیت خودش و تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: هفته پیش سرماخوردگی کوچکی داشتم که با یک جلسه استراحت بهبود یافتم و چیز جدی نبود. وضعیت تیم نیز خوب است یک مقدار به دلیل حضور چند ساله تیم ملی در مسابقات تعدادی از بازیکنان مصدومیت جزیی دارند و کمی آنها را در حین تمرینات اذیت می کند اما خداراشکر تیم در مرز آمادگی است و چیز خاصی وجود ندارد.

او درباره انتظارات از تیم ملی والیبال برای تکرار قهرمانی در بازی‌های آسیایی، گفت: برای قهرمانی به جاکارتا می‌رویم و به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم. ان‌شالله با دعای خیر مردم، همت بازیکنان و کمک‌های کادرفنی قهرمانی را تکرار کنیم. پس از آن نیز برای کسب بهترین عملکرد به رقابت‌های جهانی عازم می‌شویم.

ملی پوش والیبال شرایط لیگ را نیز خوب ارزیابی نکرد و گفت: من تیمی در لیگ ندارم. تنها دو تیم شهرداری ورامین و کاله مازندران آن هم با بودجه محدود شروع به یار گیری کردند و تیم را بسته‌اند، دیگر تیمی که برای لیگ یارگیری کند نداریم. پس از انحلال تیم شهرداری تبریز خبر انحلال تیم ارومیه را نیز شنیده‌ایم.

شفیعی ادامه داد: وضعیت دو تیم سایپا و پیکان هم مشخص نیست. با این  شرایط  وضعیت برای آینده والیبال و تیم ملی بسیار خطرناک است. به بازیکنانی که سن کمی دارند و از من درباره آینده می پرسند می گویم که والیبال را رها کنند و دنبال درس بروند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس