کد خبر 883990
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
حسین کعبی

حسین کعبی کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: پس از شکست برابر سپاهان به گونه ای با من برخورد شد که گویا من مقصر این باخت سنگین بودم، کسانی که با آبرویم بازی کردند را نمی بخشم.

به گزارش مشرق، کعبی با اشاره به اینکه یارانش در آن دیداربرای سربلندی تیمشان جنگیده و کم کاری نکردند، افزود: متاسفانه پس از آن دیدار کادر فنی به دنبال مقصر می گشت و دست آخر مرا به همراه چند بازیکن دیگر مقصر این شکست معرفی کردند که به هیچ وجه اینطور نبود.

 

وی ادامه داد: گویا آنان فراموش کردند فوتبال یک ورزش گروهی است و تمامی کسانی که در بیرون هدایت تیم را برعهده دارند، به همراه کسانی که برای تیم بازی می کنند در کسب نتایج تیم سهیم هستند.


کاپیتان تیم سپیدرود رشت اضافه کرد: البته تعجب من بیش ازهمه متوجه کسانی است که خود را پرچم دار فوتبال حرفه ای می دانند و هرجا می نشینند می گویند فوتبال ما حرفه ای نیست و فقط ما حرفه ای هستیم.


وی با اشاره به چگونگی اخراجش از تیم سپیدرود رشت گفت: در فوتبال حرفه ای مسئولیت کادرفنی و بازیکنان با باشگاه است و مسئولان تیم در این زمینه پاسخگو هستند در هیچ کجای دنیا مربی با یک مصاحبه بازیکن را از تیم اخراج نمی کند. کاری که در تیم سپیدرود رشت اتفاق افتاد، تصمیمی نادر بود.


دفاع راست اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه سال هاست در فوتبال کشور حضور دارد و به هرچه که می خواسته رسیده است، ادامه داد: تنها به عشق مردم وهواداران بازی می کنم، پس از دو سال خداحافظی از فوتبال، بار دیگر جرات کردم و به بازی بازگشتم و عملکردم نیز قابل قبول بوده است.


وی اضافه کرد: فصل گذشته در تمامی بازی های تیمم در ترکیب اصلی قرار داشتم آن وقت عنوان می کنند کعبی نمی تواند به تیم خدمت کند.


کعبی درباره آخرین وضعیتش در تیم سپیدرود رشت گفت: مسئولان باشگاه با ارسال نامه ای از من خواستند که در تمرینات تیم حاضر شوم و از امروز (دوشنبه) عازم شهر رشت و حضور در تمرین تیم هستم.


«خداداد عزیزی» سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت پس از شکست سنگین تیمش برابر تیم سپاهان، کعبی را از تیم اخراج کرد، اما روز گذشته مسئولان جدید این تیم که با عزیزی برای جدایی از این تیم به توافق رسیدند، خواستار بازگشت مجدد کاپیتان خود به تیم سپیدرود شدند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس