کد خبر 883895
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
محسن بنگر

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: زمانی که من در مورد شرایط لیدرها در پرسپولیس صحبت کردم دیگران سکوت کردند چون به نفع‌شان بود.

به گزارش مشرق، محسن بنگر در مورد حضورش در تیم پارس جنوبی و احتمال بازی مقابل استقلال گفت: من به تازگی به تیم پارس جنوبی پیوسته‌ام و در حال حاضر ۵-۶ روز است که تمرین بدنسازی می‌کنم و با این حال این نظر کادرفنی است که مقابل استقلال بازی کنم یا نه.

وی در مورد اینکه دیدار با استقلال را چطور ارزیابی می‌کند گفت: بازی با استقلال دشورا است و قطعا بازیکنان تیم پارس جنوبی با تمام توان و انرژی خود مقابل استقلال قرار می‌گیرند و هواداران تیم هم به خوبی تیم را حمایت خواهند کرد.

بنگر در مورد اینکه نتیجه این بازی را پیش‌بینی می‌کند یا نه گفت: نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فقط امیدوارم بازی به سود پارس جنوبی به پایان برسد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد درگیری کاپیتان‌های پرسپولیس با لیدرهای این باشگاه گفت: هیچ نظری ندارم فقط این را می‌گویم زمانی که من در پرسپولیس بودم و  چنین حرف‌هایی زدم کسی توجهی به آن نکرد و برخی به نفع‌شان بود که سکوت کنند. آن هم زمانی که من به این شرایط اعتراض کردم.

بنگر در مورد اینکه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند یا نه گفت: در ابتدای لیگ در ایران حضور نداشتم و هفته گذشته هم مشغول دیدن بازی نساجی و پارس جنوبی بودم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس