کیوان کاشفی

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: همه مرزهای کشورمان با عراق فعال و نگرانی از این بابت برای تجار و تولیدکنندگان وجود ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، کیوان کاشفی با بیان اینکه به‌دنبال اعلام دولت عراق مبنی بر قطع ارتباط تجاری بر پایه دلار نگرانی‌هایی در بین صادرکنندگان ایرانی به‌وجود آورده است اظهار داشت: تجار و تولیدکنندگان نگرانی بابت صادرات به عراق نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران افزود: با توجه به آغاز تحریم‌های امریکا، نخست وزیر عراق اعلام کرده که دلار از معاملات با ایران حذف خواهد شد اما این امر دلیلی بر کاهش یا ایجاد محدودیت در صادرات کشورمان به عراق نخواهد داشت و معاملات با ریال ایران و دینار عراق و یا یورو قابل انجام خواهد بود.

کاشفی ضمن اطمینان دادن به صادرکنندگان کالا به عراق، گفت: به نظر می‌رسد این تصمیم بیشتر به جهت جلوگیری از برخورد تنبیهی احتمالی دولت آمریکا با بانک‌های عراقی اتخاذ شده است و همه مرزهای کشورمان با عراق فعال و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با پیش‌بینی رشد حداقل ۳۰درصدی صادرات ایران به عراق، افزود: با توجه به صادرات برق و گاز ایران به عراق، حجم صادرات ایران در مجموع به حدود ۱۳میلیارد دلار برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس