کد خبر 883851
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات و افشاگری‌های اخیر دستیار سابقش در کاخ سفید، او را «گیج» و «فاسد» خواند.

به گزارش مشرق، جنجال‌ها درباره اظهارات «اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید و یکی از معدود سیاه پوستان حامیان دونالد ترامپ در دولت او، امروز دوشنبه با اظهارنظر رئیس‌جمهور آمریکا وارد فاز تازه‌ای شد.

خانم اوماروسا بعد از اخراج از سمت خود توسط دولت ترامپ، اقدام به نگارش کتابی درباره وی و کاخ سفید او کرده؛ کتابی که قرار است فردا سه شنبه در آمریکا منتشر شود و همزمان در حال انجام مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای جنجالی درباره رئیس‌جمهور آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

اعتراض کاخ سفید به کتابی جدید علیه ترامپ

او که از سال ۲۰۰۴ روابط گسترده‌ای با ترامپ داشته، در روزهای اخیر او را نژادپرست، زن ستیز و دروغگو خوانده است.

رئیس‌جمهور آمریکا امروز دوشنبه در توئیتر خود به اظهارات و افشاگری‌های دستیار سابقش واکنش نشان داد.

ترامپ توئیت کرد: « اوماروسای گیج و حواس پرت، کسی که در برنامه (تلویزیونی) کارآموز سه بار اخراج شده بود و حالا برای آخرین بار اخراج شد. او هیچ وقت موفق نبوده و هرگز هم موفق نخواهد شد. برای شغلش به من التماس کرده بود طوری که در چشمانش اشک جمع شده بود و من قبول کردم. در کاخ سفید از او متنفر بودند. او فاسد و تبهکار بود اما باهوش نبود».

او افزود: «من به ندرت او را می‌دیدم اما شنیدم که کارهای بسیار بدی انجام داده بود. او با دیگران خیلی بد رفتار می‌کرد و همیشه در جلسه‌ها و سر کارش غیبت داشت. وقتی ژنرال کلی هم با من هم نظر شد، او به من گفت که اوماروسا یک بازنده است و فقط باعث مشکلات و دردسر می‌شود. من به کلی گفتم اگر ممکن است، مشکل با او را حل کند چرا که او تا قبل از اخراج شدنش، حرف‌های خوبی درباره من زده بود».

اظهارات ترامپ درباره اوماروسا در حالی مطرح شد که او در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و در برنامه «کارآموز» یکی از برنامه‌های تلویزیونی پر مخاطب ترامپ در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ شرکت داشت.

اوماروسا همچنین یکی از اعضای فعال کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ بود و بعد از آغاز ریاست جمهوری او، به مدت یک سال در کاخ سفید سمت داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
    1 1
    پایان آمریکا نزدیک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس