اردن

در پی کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی و شهروندان اردنی در درگیری با عناصر مسلح، پادشاه اردن گفت: شورشیان را بدون هیچ رحمی هدف قرار خواهیم داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های اردنی، عبدالله دوم پادشاه اردن امروز در نشستی که به منظور بررسی حوادث روز جمعه و شنبه این کشور در شهرهای الفحیص و السلط برگزار شد، گفت: ما هر کسی را که به خود اجازه ضربه زدن به امنیت اردن و سلامت شهروندان را بدهد، محاکمه خواهیم کرد و بدون هیچ رحمی آن‌ها را هدف قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

علت غیبت ۴۰ روزه پادشاه اردن

وی تاکید کرد که اردن از طریق پایبندی اردنی‌ها و هوشیاری نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، دژ مستحکمی در برابر تروریسم و تروریست‌ها باقی خواهد ماند و این اقدام تروریستی بزدلانه و هرگونه اقدامی که امنیت اردن را هدف قرار می‌دهد، عزم و اراده ما برای از بین بردن تروریسم را بیشتر خواهد کرد.

از سوی دیگر دربار پادشاهی اردن امروز یکشنبه در پی کشته شدن شماری از نیروهای امنیتی و شهروندان این کشور در درگیری با نیروهای مسلح، ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

دولت اردن روز شنبه اعلام کرد که ۴نفر از نیروهای امنیتی این کشور در درگیری با عناصر مسلح کشته شدند.

دستگاه‌های امنیتی اردن روز شنبه بعد از مظنون شدن به اعضای یک باند تروریستی در شهر السلط که در انفجار تروریستی روز جمعه در منطقه "الفحیص" دست داشتند، نیروهای امنیتی را برای دستگیری آن‌ها به این شهر اعزام کردند که عناصر مسلح ساختمانی را که در آن مخفی شده بودند منفجر کردند. در پی این انفجار شماری از نیروهای امنیتی اردن کشته و شماری از شهروندان این کشور زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس