کد خبر 883382
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مارکوس نویمایر

مارکوس نویمایر یکی از خریدهای جدید این فصل استقلال بود که برای اولین بار در هفته سوم حضور در ترکیب آبی‌پوشان را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، مارکوس نویمایر هافبک ۳۳ و آلمانی تیم فوتبال استقلال برای نخستین بار در هفته سوم با پیراهن این تیم به میدان رفت. نویمایر در دیدار مقابل سپاهان در حالی که تیمش با ۳ گل از حریف پیش بود به جای فرشید اسماعیلی گلساز و گلزن استقلال به میدان رفت و با احتساب اوقات تلف شده اندکی بیش از ۱۰ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

نویمایر بازیکنی بود که گفته می شد به جای سرور جباروف هافبک ازبکستانی آبی پوشان جذب شد تا جای خالی بهترین هافبک فصل گذشته این تیم را پر کند. همچنین این هافبک آلمانی شماره ای را بر تن کرد که پیش از این یکی از شاخص ترین بازیکنان تاریخ استقلال فرهاد مجیدی آن را بر تن می کرد.

پیراهن شماره ۷ آبی پوشان بعد از فرهاد مجیدی برای بختیار رحمانی و حسن بیت سعید چندان خوش یمن نبود اما مامه تیام بهترین گلزن فصل گذشته آبی پوشان این پیراهن را در لیگ قهرمانان آسیا بر تن کرد و با آن خوش درخشید.

نویمایر قرار است با پیراهن مامه تیام جای خالی سرور جباروف را در مرکز میدان استقلال پر کند. اما او در اولین حضورش با پیراهن استقلال فرصت کافی برای عرض اندام نیافت. فرشیدهای استقلال کار این بازیکن به منظور حضور در ترکیب اصلی راقدری سخت کرده اند. اما اگر قرار باشد این هافبک آلمانی به ترکیب اصلی آبیها اضافه شود احتمال این که جانشین علی کریمی شود وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس