شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز در هیچ فرودگاهی با چالشی که تغییر شرایط در روند کار اختلال ایجاد کند، مواجه نیستیم، خریدهایمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ایم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه‌آبادی اظهار داشت: این شرکت توانست از فرصت پسابرجام بهترین بهره را ببرد، ‌ما برنده 10 هزار میلیارد ریالی برجام بودیم، زیرا از همان ابتدا رفع تحریم‌ها را موقت می‌دانستیم و امروز در هیچ حوزه فرودگاهی با چالشی که تغییر شرایط در روند کارمان اختلال ایجاد کند، مواجه نیستیم، همه خریدهایمان را در دو سال گذشته انجام داده‌ایم و امروز در حال نصب تجهیزات هستیم.

وی اظهار داشت: باید این موضوع را در نظر بگیریم که تحریم مدت زمان مشخصی دارد و قرار نیست ایران تا سال‌ها در تحریم باشد و ما نیز مؤلفه‌های قدرتی داریم که بتوانیم با استفاده از آنها در مقابل دشمنان بایستیم.

مه‌آبادی ادامه داد: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در دوران برجام توانست معادل 81 میلیون و 383 هزار و 738 یورو و 4453 میلیارد و 980 میلیون و 709 هزار و 508 ریال (در مجموع حدود 1000 میلیارد تومان) تجهیزات فرودگاهی در دو بخش داخلی و خارجی خریداری کند که این تجهیزات مربوط به ادارات کل ارتباطات و ناوبری، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، حراست و امنیت فرودگاهی می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ‌با اشاره به قطعی برق استان تهران در برخی از ساعات طی یک ماه اخیر گفت: قطعی برق تهران برای فرودگاه‌ها اختلالی ایجاد نکرد، زیرا نیروگاه‌های پشتیبان برق فرودگاه‌ها را در مواقع قطع برق شهر تامین می‌کنند و خوشبختانه در این مدت در فرودگاه‌های استان تهران با خاموشی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد: برق سامانه های حساس از سامانه پشتیبان UPS برخوردارند که مجال قطع برق را نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: به هر حال خوشبختانه در این مدت که برق مناطق تهران قطع می‌شد، قطعی برق مهمی در فرودگاه‌ها پیش نیامد و اختلالی در برنامه‌های پروازی ایجاد نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس