کد خبر 882127
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
فیلم/ انهدام باند خانوادگی سرقت

دو باجناق موتورسوار در جنوب شرق تهران با قمه به سراغ مردم می‌رفتند تا اموالشان را سرقت کنند اما از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ ظهیری -رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ - در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: شامگاه 13 مرداد مردی 57 ساله به کلانتری 158 کیانشهر رفت و از سرقت پول‌هایش خبر داد. وی در تشریح ماجرا بیان داشت: دقایقی قبل در خودروی پراید خود در حاشیه بزرگراه بعثت نشسته بودم که یک دستگاه موتور با راکب و ترک نشین به سراغم آمدند و با قمه‌ای که زیر گلویم گذاشتند مرا زخمی کرده و پس از سرقت گوشی‌ام سوئیچ خودرو را برداشتند تا من نتوانم دنبالشان بروم و متواری شدند. پس‌از بررسی موضوع و کشف سرنخ‌هایی از متهمان مشخص شد یکی از آنها در محله شوش زندگی می‌کند که پس‌از هماهنگی‌های قضایی تیم عملیات کلانتری به محل اعزام شدند و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم 20 ساله در بازجویی‌ها به سرقت از مردم با همدستی باجناق 19 ساله‌اش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

برادرکشی به خاطر 100 میلیون تومان

در ادامه تحقیقات متهم دوم نیز که قصد فرار از کشورداشت در خانه مادرزنش دستگیر شد.

سرهنگ ظهیری بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند گوشی‌ها را به قیمت 200 تا 300 هزار تومان به یک مالخر می‌فروشند که در چهارراه سیروس فعالیت دارد و تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان هاست. مأموران عصر دوشنبه برای دستگیری وی به محل مورد نظر رفتند اما وی با مشاهده مأموران قصد فرار داشت و 20 نفر از دوستانش نیز با احاطه مأموران قصد فراری دادن وی را داشتند، اما یکی از مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح یک تیر به پای وی شلیک کرد. متهم که زمینگیر شده بود هنگام دستگیری به مأمور پلیس پیشنهاد رشوه 50 میلیون تومانی داد اما دستگیر شد.

متهمان تاکنون به 50 فقره سرقت به عنف اعتراف کردند از جمله اینکه از پسری 16 ساله که جلوی خانه‌اش نشسته بود و با تبلتش بازی می‌کرد با تهدید قمه سرقت کردند. همچنین در پرونده‌ای دیگر سارقان وارد خودروی سانتافه یک زن جوان شدند و پس‌از کشیدن قمه روی صورتش او را زخمی کرده و گوشی گرانقیمت اش را ربودند.

سرهنگ ظهیری در خاتمه از شهروندان خواست به هنگام حضور در خودرو در بزرگراه‌ها و خیابان‌های خلوت درهای آن را قفل کنند و هنگام نزدیک شدن افراد مشکوک مراقب خودشان باشند.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    5 0
    اعدام فقط فقط فقط اعدام
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    2 0
    جرم زیر سر آن مادر زن خبیث سازماندهنده جرم است همه اینها اعدام کنید قانون سلاح سر درا اجرا کنید
  • ج د ا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    2 0
    این 2 نفر طبق قانون و شرع اسلام مفسد فی الارض هستند و باعث رعب و وحشت و ناامنی اجتماعی شده اند و بایستی طبق قانون و همچنین دستورات دین مبین اسلام اعدام شوند تا درسی برای دیگران شود / همچنین شخص مالخر هم بایستی اعدام شود /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس