کد خبر 881778
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
جولان

سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از توافق روسیه و اسرائیل در باره تعیین خطوط مرزی در منطقه بلندی‌های جولان و تضمین طرف روسی برای عدم عبور ارتش سوریه از این خطوط خبر داد.

به گزارش مشرق، "گری کورن" سفیر اسرائیل در روسیه اعلام کرد که تل آویو و مسکو به توافق رسیده اند تا خطوط مرزی بین اسرائیل با سوریه در منطقه بلندی‌های جولان مشخص گردد.

این دیپلمات گفت: «توافق هماهنگ شده‌ای به دست آمده و روسیه مسئولیت آن را برعهده گرفته تا ارتش سوریه از خطوطی که بر اساس توافقنامه سال 1974 تعیین شده بود، عبور نخواهد کرد. فعلا همه چیز عادی است و من امیدوارم که در آینده نیز چنین باشد.»

بیشتر بخوانید:

صهیونیست‌ها چند هزار تروریست را در مرزهای جولان اشغالی درمان کردند؟ + نقشه میدانی و تصاویر

وی با اشاره به اینکه، اسرائیل اصرار دارد که نیروهای طرفدار ایران در سوریه به طور کامل از خطوط مرزی در این منطقه خارج شوند، افزود: «ایده‌آل ترین وضعیت برای ما آن است که نیروهای وابسته به ایران تا آخرین نفر از خاک سوریه خارج شود.»

سفیر اسرائیل همچنین اعلام کرد که تل آویو از تحریم‌های همه جانبه واشنگتن علیه تهران حمایت می کند. وی مدعی شد: «برای اینکه ما توانستیم ثابت کنیم که ایران برغم امضای توافقنامه هسته‌ای در سال 2015، همچنان در حال توسعه برنامه نظامی خود است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    32 4
    به همین خیال باش. نیروهای مقاومت هیچ فرقی باهم ندارند میخواد ایرانی باشه یا سوری یا لبنانی یا فلسطینی یا عراقی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس