کد خبر 881682
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
فوتبال

دو بازیکن جدید با صلاحدید خداداد عزیزی به سپیدرود رشت پیوستند و این در حالی است که کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت با اعلام عدم نیاز سرمربی این تیم، در اختیار باشگاه قرارداده شد.

به گزارش مشرق، ترکش‌های شکست سنگین مقابل سپاهان اصفهان گویی تمامی ندارد و پس از تصمیم عجیب سرمربی سپیدرود مبنی بر انتقال تمرینات این تیم به تهران در راستای جلوگیری از تنش‌های احتمالی، در تازه‌ترین تصمیم خداداد، کاپیتان سپیدرود از این تیم کنار گذاشته شد.

خداداد عزیزی دلیل کنار گذاشته شدن کعبی را مسائل فنی دانسته و وی را در اختیار باشگاه قرار داد، محسن ایران‌نژاد دیگر بازیکنی است که به گفته خداداد عزیزی، خواهان جدایی از سپیدرود شده و به همین دلیل در اختیار باشگاه قرارداده شد.

خداداد برای پرکردن لیست خالی سپیدرود که در صورت جدایی کعبی و ایران‌نژاد به چهار نفر می‌رسد، خیلی زود دست‌به‌کار شد و اقدام به جذب دو بازیکن جدید کرد، بازیکنانی که در خط حمله و خط دفاع بازی می‌کنند.

رضا نورمحمدی مدافع فصل گذشته سرخ‌های شهر باران پس از عدم توافق با بادران، مجدداً به سپیدرود رشت پیوست، وی نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم با نظر علی کریمی به سپیدرود رشت پیوسته بود، مهرداد بایرامی دیگر بازیکنی است که با شرکت در تمرین سپیدرود توانست نظر مساعد خداداد عزیزی را جلب کند و با عقد قراردادی تا پایان فصل به سپیدرود رشت پیوست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس