منشا سیامک نعمتی بشار رسن

مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام که برای انجام کارهای بزرگ به این تیم آمدم اما متأسفانه در فصلی که گذشت، بنا به دلایلی که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنیم، شرایط برای من خوب پیش نرفت.

به گزارش مشرق- شرایط گادوین منشا قبل از بازی هفته گذشته پرسپولیس با فولاد به قدری نامطلوب بود که قصد داشت فردای این مسابقه نزد مدیریت باشگاهش رفته و درخواست رضایتنامه کند اما مصدومیت کمال کامیابی‌نیا، ورق را برای مهاجم نیجریه‌ای برگرداند و باعث شد تا حدودی اوضاع تغییر کند. حضور زودهنگام منشا در ترکیب پرسپولیس به جای بازیکن مصدوم نه تنها روند بازی پرسپولیس را تغییر داد و سبک سرخپوشان را تهاجمی‌تر کرد بلکه منشا با گلزنی و چند پاس تأثیرگذار توانست تحسین برانکو را هم برانگیزد. این موضوع باعث شده تا منشا در گفت‌وگویی از آینده‌اش در پرسپولیس با امیدواری صحبت کند.


 اینکه تو قبل از بازی با فولاد هفته خوبی را در تمرینات سپری نکردی، صحت دارد؟
بله واقعاً هفته خوبی نبود. چون تمام افکارم بهم ریخته بود. انتظار این را نداشتم که در تمرینات، حتی در جمع نفرات ذخیره هم نباشم و این مسأله مرا بشدت آزار می‌داد.


حقیقت دارد که قبل از بازی با فولاد، به همبازیانت گفته بودی که دیگر قصد ماندن در پرسپولیس را نداری؟
به هر حال، شرایط خوبی نداشتم و فکرم درگیر خیلی مسائل بود. در آن شرایط ممکن بود هر تصمیمی بگیرم اما الان شرایط فرق می‌کند.


در واقع اتفاقات بازی با فولاد و گلزنی در این بازی، باعث شد تصمیم بگیری در پرسپولیس بمانی.
من تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستم و نمی‌توانم به تنهایی در مورد آینده‌ام در این تیم تصمیم بگیرم. در بازی با فولاد هم وقتی قرار شد به میدان بروم، سعی کردم بهترین عملکرد را ارائه دهم تا هیچ بحثی نباشد.


به نظر می‌آید رابطه تو و برانکو بعد از بازی با فولاد بهتر شده؟
من مشکلی با برانکو ندارم و در هیچ شرایطی به او بی‌احترامی نکرده‌ام. حتی قبل از بازی با فولاد برایم خیلی عجیب بود که چرا مرا از ترکیب ذخیره‌ها هم کنار گذاشت. با این حال سکوت کردم و منتظر اتفاقات و آینده ماندم.


برانکو اعلام کرده منشا می‌تواند مدعی آقای گلی باشد به شرطی که در سطح ایده‌آل تمرین و بازی کند.
همیشه گفته‌ام که برای انجام کارهای بزرگ به پرسپولیس آمدم اما متأسفانه در فصلی که گذشت، بنا به دلایلی که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنیم، شرایط برای من خوب پیش نرفت. انتظار داشتم این فصل اوضاع بهتر شود و همچنان این انتظار را دارم. خیلی مهم است که در بازی‌های آینده چطور از من استفاده شود!


با این شرایط هیچ قولی مبنی بر آقای گلی و روند رو به رشدت نمی‌دهی؟
همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را ارائه دهم اما باید شرایط هم مهیا باشد. من بازیکنی نیستم که خیلی با نیمکت‌نشینی کنار بیایم و اگر فکرم آزاد باشد، کارایی خیلی بیشتری خواهم داشت. امیدوارم در بازی‌های آینده همه چیز برای من خوب پیش رود تا یک فصل عالی را سپری کنم.


باشگاه به تو پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است؟
نه هیچ پیشنهادی در این زمینه به من نشده.


گویا باشگاه در پرداخت حق و حقوقت به مشکل خورده و طلب زیادی هم داری؟
بله من هنوز بخشی از قرارداد فصل قبل را از باشگاه طلبکارم و قول داده‌اند که این هفته پرداخت کنند.


در بازی آینده با استقلال خوزستان فیکس هستی؟
این را باید از سرمربی تیم بپرسید. از نظر من هنوز چیزی مشخص نیست.


اما به نظر می‌رسد رقابت نزدیکی با علی علیپور برای حضور در ترکیب و گلزنی داشته باشی.
مهاجمان ذاتاً کمی خودخواه هستند اما در پرسپولیس همه به دنبال یک هدف بزرگ هستند و در تیم ما تنها رقابت برای موفقیت تیمی است. علیپور به من پاس داد تا گل بزنم. شاید می‌توانست شانس خودش را برای گل بسنجد یا حرکت دیگری داشته باشد اما او موفقیت تیمی را ترجیح داد و این همان چیزی است که من می‌گویم. ما بازیکنان با هم هیچ جنگی نداریم و جنگ همگی ما برای تیم است. من هم دوست دارم گل بزنم. نه برای خودم البته شاید برای خودم هم خوب باشد اما اولویت ما تیم است و استمرار حضور در صدر جدول.


پرسپولیس یک بازی سخت با الدحیل هم دارد. آن بازی را چطور می‌بینی؟
آنها 11 بازیکن به زمین می‌فرستند و ما نیز همین کار را خواهیم کرد. بنابراین ما هم می‌توانیم شانس خودمان را برای پیروزی محک بزنیم. من فکر می‌کنم اگر رؤیای بزرگی در ذهن داشته باشید، بیشتر خواهید جنگید و این رؤیا در ذهن بازیکنان ما وجود دارد و ما نمی‌خواهیم مثل فصل گذشته بار دیگر حسرت بخوریم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس