کد خبر 881541
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
استقلال

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به خبر کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به خبر کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

یکی از رسانه های خبری، مطلبی با عنوان "کمک 15 میلیاردی، راز خریدهای جدید اسقلال" و با مضمون کمک مالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال منتشر کرده است.

باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر اعلام می کند وزارت ورزش و جوانان هیچ پرداختی به باشگاه استقلال نداشته است. وزارت ورزش و جوانان همواره به صورت معنوی از باشگاه استقلال حمایت کرده‌ اما بر اساس قانون نمیتواند هیچ گونه مبلغی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به باشگاه پرداخت کنند و مطلب منتشر شده صحت ندارد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 1
    آره شما راست می گید .... با یه جنگ روانی و شعار علیه وزیر و هوچی گری تو استادیوم ، وزیر بیچاره از ترسش سر کیسه رو شل کرده و ان میلیارد ان میلیارد بازیکن می خرید ... کسی هم نیست بهتون بگه بالاچشتون ابروست
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 1
    پرسپولیس 4 بازیکن رو خرید دیگه نتونست ادامه بده با وجودی که 5 بازیکن اصلی اون رفتن چطور ممکن هست استقلال بالای 17 خرید داشته باشه!! مگه ترنول مالی استقلال چقدر هست که در یک فصل 24 خرید و فروش داره توی تاریخ لیگ برتر سابقه نداشته این تیم کلآ هر دو سه سال داره کل ترکیب رو عوض می کنه حضور بازیکنانی از یونتوس یا مانند جباروف بازیکن سال آسیا مشخصه که اتفاقی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس