کد خبر 881475
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کارل اسنایدر و رشید سعدالله یف

دو آزادکار شاخص کشتی جهان در فاصله ۷۰ روز مانده به مسابقات جهانی برای چندمین مرتبه برای یک دیگر کری خواندند تا حساسیت رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات جهانی بیش از پیش شود.

به گزارش مشرق، عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده مدال های طلای جهان و المپیک ویکی از برترین کشتی گیران حال حاضر جهان که بدلیل قدرت بالای بدنی و تبحر در شکست حریفان به تانک روس شهرت دارد شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و مهمترین رقیبش در راه کسب مدال طلای جهان نوشت: "رقابت با کایل اسنایدر انگیزه زیادی به من می‌دهد. احترام زیادی برای او قائلم؛ حریفی که توجه بسیار زیادی به من دارد و نتایج من را دنبال می‌کند.این برایم بسیار ارزشمند است."

کایل اسنایدر که سال گذشته و در فینال رقابت‌های جهانی پاریس در دیدار فینال در یک کشتی زیبا، سخت و تماشاگر پسند موفق به شکست ۶ بر ۵ تانک روس شده بود، نیز بلافاصله با انتشار عکس خود و عبدالرشید سعدالله‌یف پاسخ وی را داد.

وی تاکید کرد: "فقط خدا می‌داند چه کسی از تشک کشتی برنده بیرون می‌آید اما من آماده خواهم شد."

به گزارش ایسنا، اسنایدر بارها برای مبارزه با رضا یزدانی نیز ابراز علاقه کرده است. این در حالیست که رضا یزدانی چهره شاخص و با تجربه کشتی ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان که بدلیل عمل جراحی پس از المپیک ریو، ۲ سال است از میادین به دور بوده این شانس را دارد تا پس از حضور در یک تورنمنت خارجی و در صورت آماده بودن به عنوان ملی‌پوش ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان حاضر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس