افشین ناظمی خداداد عزیزی

سرپرست سپیدرود رشت با اشاره به اینکه مصاحبه‌های تخریبی راه بازگشت به فوتبال نیست گفت: فردی که ادعای رشتی بودن دارد با جلسات شبانه سعی در برهم زدن تمرکز سپیدرود داشته است.

به گزارش مشرق، افشین ناظمی با اشاره به شکست سپیدرود در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: به دلیل اینکه تمریناتمان را دیرتر از سایر تیم‌های لیگ برتری آغاز کردیم، ازنظر بدنی در شرایط خوبی قرار نداریم و نتوانستیم در دو بازی ابتدایی لیگ برتر به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم و ضمن عذرخواهی از هواداران، قول جبران در بازی‌های آتی را می‌دهیم.

 


وی با اشاره به انتقادات پیشکسوت فوتبال رشت (اینجا بخوانید) مبنی بر اختلاف‌افکنی مابین بازیکنان و علی کریمی بیان کرد: ایشان در زمان حضور علی کریمی در رشت با جلساتی شبانه‌ای که برگزار می‌کرد سعی در برهم زدن آرامش تیم داشت، اینکه آقای داداش زاده را در رشت کسی قبول ندارد تقصیر بنده نیست.

سرپرست سپیدرود رشت با اشاره به اینکه قصد پاسخگویی به داداش زاده را نداشته تصریح کرد: در زمان سرمربیگری بنده ایشان بارها با مطالب مغرضانه سعی در تخریب من و تیم تحت رهبریم داشت ولی به دلیل اینکه شخصیتم اجازه نمی‌داد، پاسخ ایشان را ندادم ولی در حاضر که مسئولیت سرپرستی تیم سپیدرود را بر عهده‌دارم برخلاف میل باطنی‌ام مجبورم پاسخ بدهم.

ناظمی با بیان اینکه داداش زاده در جلسات متعددی در باشگاه سپیدرود شرکت داشته و قرار بود سرپرست این تیم شود تصریح کرد: عدم انتخاب ایشان به‌عنوان سرپرست تیم سپیدرود ارتباطی به بنده ندارد، ایشان عنوان داشته است که بنده قصد سرمربیگری سپیدرود رادارم که این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کنم، هنگامی‌که به مدیریت ورود کردم بحث سرمربیگری را کنار گذاشتم و قصد ورود مجدد به دنیای سرمربیگری را ندارم.

وی با بیان اینکه در عمل ثابت کرده است قلبش برای تیم‌های رشتی می‌تپد افزود: چه هنگامی‌که در تیم‌های رشتی و چه هنگامی مقابل تیم‌های رشتی بازی کردم همواره بر پیراهن تیم شهرم بوسه زده‌ام و به این موضوع افتخار می‌کنم، هرگز مانند آقایان در مقابل تیم‌های رشتی بر پیراهن تیم‌های تهرانی بوسه نزدم.

پیشکسوت اسبق استقلال رشت بابیان اینکه داداش زاده ادعای رشتی بودن را دارد ولی عملکردش خلاف این ادعا را اثبات می‌کند تصریح کرد: حرکات او در آخرین دیداری که در استقلال رشت حضور داشت و در تهران مقابل جنوب اهواز به میدان رفت در اذهان فوتبال دوستان رشتی باقی‌مانده و همه می‌دانند ایشان برای رفتن به پرسپولیس تهران چه‌کارهایی کرده است.

ناظمی با بیان اینکه هوچی گری و مصاحبه‌های تخریبی راه بازگشت به فوتبال نیست بیان کرد: ایشان اگر توانایی دارد مدرسه فوتبالشان در رشت را به‌خوبی اداره کنند، مصاحبه‌های تخریبی راه بازگشت به فوتبال نیست و رزومه و عملکرد راه بازگشت به فوتبال است، فوتبال رشت با حرص‌وجوش همراه است و ایشان هر زمان توانست از جیب خودش هزینه‌های جاری نظیر پول هتل را بدهد ادعای دلسوزی برای فوتبال رشت داشته باشد.

وی خواهان حمایت هواداران از سپیدرود شده و افزود: از هواداران بابت نتایج ضعیفی که کسب کردیم عذرخواهی می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم با ریکاوری مناسب، بتوانیم نتیجه‌ای خوب مقابل ماشین‌سازی کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    3 3
    آخه تو کی هستی سابقه داداش زاده رو زير سوال ميبری؟
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    2 2
    ناظمی کیه!؟ افغانیه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس