منوچهر هادی

چگونه می‌توان از منوچهر هادی و سلبریتی‌های نظیر آنان که دسترس به منابع مالی لایزالی برای تولید آثارشان دارند، انتظار داشت، به جای اینکه همراه و کنار مردم باشند، سفره کوچک شده مردم را به تمسخر نگیرند؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - منوچهر هادی کارگردان فیلم «من سالوادور نیستم» که سریال لوکس و گران قیمت عاشقانه را در کارنامه‌اش دارد ویدئویی منتشر کرد که در فضای مجازی با واکنش‌های فراوانی مواجه شد. در این ویدئو هادی و عوامل سازنده گروه سریال پاهای بی‌قرار به تمسخر هجو آمیزی از نوسانات بازار ارز می‌پردازند.

هجو نوسانات بازار ارز  توسط گروه سازنده سریال «پاهای بی‌قرار» با واکنش های مردمی در فضای مجازی همراه بود و در اغلب صفحات کاربران فضای مجازی آنرا تمسخر آمیز و بی رحمانه توصیف کردند. موج این واکنش‌ها چنان گسترده بود که منوچهر هادی مجبور به عذرخواهی از مردم در برنامه حالا خورشید شد.

 با اینکه مردم کارگردان را وادار به عذرخواهی کردند، ذکر این مسئله ضروری است که سبک و زیست سلبریتی‌ها با طبقه متوسط فعلی جامعه، فرسنگ‌ها فاصله دارد. به عنوان نمونه منوچهر هادی سریال عاشقانه را با حمایت مالی گسترده یک وارد کننده خودرو خارجی ساخته است که استنادات آن در فضای مجازی موجود است. اغلب خوردوهای استفاده شده در این سریال بسیار لوکس و گران هستند. با این پیش فرض‌ها چگونه از منوچهر هادی و سلبریتی‌های نظیر آن‌ها که دسترسی نامحدودی به چنین منابع مالی لایزالی برای تولید آثارشان  دارند، انتظار داشت، به جای اینکه همراه و کنار مردم باشند، سفره کوچک شده مردم را به تمسخر نگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضابابایی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    0 0
    یه مشت آدم بی شخصیت وبی هویت هستند،ایران برا اینا بهشت است هرکجا بروند بایدحداقل30%مالیات بدن،اینحا مالیات که نمیدن هیچ همیشه هم طلبکار هستند،فقط خواهشا ندارید اینا بشوند الگوی بچه هاتون،عکس وپوستر کشتی گیرها یا بعضی رشته های دیگه رو برا بچه هاتون بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس