کد خبر 880845
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
پهلوی

دریافت هدیه رضا پهلوی از آل سعود و ناکامی او در رسیدن به اهداف شومش در ایران سبب شد تا کاربران این بار هشتگ #الپهلوی_کنف_ شد را به اشتراک بگذارند.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با تلاطم بازار سکه و ارز نگرانی‌هایی در بین هموطنان‌مان  به راه افتاده است. مردم نسبت به این شرایط معترضند و از مسئولان تقاضای رسیدگی دارند. در برخی از شهرها مردم به خیابان‌ها آمدند و برای  اینکه صدایشان را به گوش مسئولان برسانند تجمعات مسالمت‌آمیزی برپا کردند. اما این همه ماجرا نبود، در این میان عده‌ای از منافقان و طرفداران براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند از این اتفاقات به نفع خود استفاده کنند، تا آنجا که عده‌ای را در لباس و پوشش زنانه به میان مردم فرستادند تا زنان را به اغتشاش تحریک کنند. اما روشن بودن نیات مغرضانه این عده باعث شد هموطنان با درک شرایط حساس مسیر خود را از آنها جدا کنند و اغتشاشگران را برای بار چندم در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

پس از این ناکامی، کاربران فضای مجازی با یادآوری هدیه‌ای که رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران از آل سعود دریافت کرده‌ بود تا با صرف آن بتواند اعمال خرابکارانه در شهرهای مختلف را ساماندهی کند این بار با هشتگ #الپهلوی_ کنف_ شد نوشتند و ناکامی او را به رخ کشیدند.

در ادامه نمونه‌ای از نظرات کاربران را می‌خوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس