کد خبر 880768
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
خداداد عزیزی

هفته دوم لیگ هجدهم در حالی به پایان رسید که سپیدرورد رشت همان طور که انتظار می‌رفت، قعرنشین لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، سپیدرودی‌ها که هدایت آن‌ها بر عهده‌ی "خداداد عزیزی" است در دو بازی اول خود دو شکست سنگین ۳ بر صفر در تهران مقابل سایپا و ۶ بر یک در رشت مقابل سپاهان اصفهان را تجربه کرده‌اند و اصلا وضعیت خوبی ندارند. شب گذشته، شکست سنگین سپیدرودی‌ها اعتراضات شدید هواداران این تیم به سرمربی آن‌ها "خداداد عزیزی" را به همراه داشت. هواداران سپیدرود که از نتیجه‌ی بدست آمده ناراحت بودند، یک صدا "علی کریمی" مربی فصل گذشته خود که سپیدرودی‌ها را در لیگ برتر نگه داشته بود، تشویق می‌کردند.

"خداداد عزیزی" که در دوران بازی خود یکی از بهترین مهاجمان عصر طلایی فوتبال ایران بود و گل صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در ملبورن زد، بعد از بازی و در دوران مربیگری توفیق چندانی نداشته و حالا در رشت هم نتوانسته انتظارات هواداران رشتی را برآورده کند.

آخرین تجربه‌ی سرمربیگری "خداداد عزیزی" در لیگ برتر به لیگ شانزدهم و ۱۳ بازی‌ای که در این رقابت‌ها روی نیمکت تیم سیاه جامگان مشهد نشست، بر می‌گردد.

"عزیزی" با این تیم آمار بسیار بدی در لیگ برتر داشت. سیاه جامگانی‌ها با هدایت غزال تیزپا فوتبال ایران در ۱۳ بازی لیگ برتر فقط یک برد بدست آوردند. آن‌ها ۷ بار در لیگ برتر به حریفان خود باختند و ۵ بار هم با حریفان خود به تساوی رسیدند.

سنگین‌ترین شکست سیاه‌جامگان در لیگ شانزدهم همراه با "خداداد عزیزی"، به هفته‌ی پانزدهم آن رقابت‌ها و بازی با مدعی عنوان قهرمانی، پرسپولیس بر می‌گردد. در آن بازی شاگردان "برانکو ایوانکوویچ" در تیم پرسپولیس که نایب قهرمان دوره گذشته‌ی لیگ برتر بودند، با نتیجه ۳ بر صفر از سد میهمان خود گذشتند. ۶ باخت دیگر سیاه جامگان همراه با "عزیزی" در آن فصل در لیگ برتر، با اختلاف یک گل بود.

در آن فصل بعد از اینکه در هفته‌ی بیست و دوم بازی‌ها سیاه‌جامگان در مشهد با نتیجه ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی شکست خورد، "خداداد عزیزی" از کار خود برکنار شد و "اکبر میثاقیان" جای او را در این تیم گرفت. با وجود نتایج بد "خداداد" با سیاه جامگان، "اکبر میثاقیان" در پایان فصل موفق بود و توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

با احتساب دو باخت خداداد عزیزی در سپیدرود، او در ۱۰ حضور اخیرش در لیگ برتر پیروز نشده است و در ۱۵ بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده است.

علاوه بر سیاه جامگان، "عزیزی" در تیم‌های ابومسلم، پیام مشهد، استقلال اهواز و شهرداری تبریز هم مربیگری کرده که با این تیم‌ها هم نتوانسته نتایج قابل قبولی بدست آورد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    خداد مربی نیست کاش بپدیرد تنها مربب که دوتیم را در یک فصل از لیگ ساقط کرد استقلال خوزستان و ابو مسلم کاش بپذیرد و مربی گری نکنو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس