کد خبر 880713
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
دیدارتیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان

گلی که حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در دیدار سپاهان سپیدرود به ثمر رساند باعث شد تا سپاهان در رسیدن به رکورد بهترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر ناکام بماند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و در هفته هجدهم در کرمان تیم مس کرمان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.این پیروزی، بهترین نتیجه‌ای است که تاکنون تیمی در یک بازی خارج از خانه کسب کرده است.

سپاهان در بازی سپیدرود در دقیقه ۶۵ موفق شد که با ۶ گل از حریف پیش بیافتد و با رکورد تاریخ لیگ برتر برابری کند و فرصت مناسبی داشت که آن را بشکند ولی نهایتا با گلی که در دقیقه ۷۷ دریافت کرد این رکورد همچنان به نام پرسپولیس باقی ماند.

هرچند که سپاهان در شکستن رکورد قاطع‌ترین برد خارج از خانه ناموفق ماند ولی این تیم به همراه چند تیم دیگر، به طور مشترک رکورد بیشترین تعداد گل زده در خانه حریف را دارند

۶ گل بیشترین تعداد گلی است که تیمی در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری به ثمر رسانده است. به جز پرسپولیس و سپاهان، شهرداری تبریز نیز موفق به زدن ۶ گل در خانه حریف شده است. این تیم در هفته ۳۳ لیگ دهم در آخرین روزهای حضور استیل‌آذین از هم پاشیده در لیگ برتر، در تهران توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.این نتیجه بهترین نتیجه بهترین نتیجه تاریخ شهرداری تبریز در حضور کوتاه مدت در لیگ برتر است.

استیل‌آذین که سابقه ۶ تایی شدن در خانه را دارد، توانسته در زمین حریف تیم مقابل را ۶ تایی کند و مس کرمان در خانه برابر استیل‌آذین هم ۶ تایی شده.استیل آذین در لیگ نهم که هنوزدچار بحران نشده بود با نتیجه ۶ بر ۲ شاگردان پرویز مظلومی را از پیش رو برداشت.

نفت تهران دیگر تیمی است که در خانه حریف ۶ گل زده و در لیگ دوازدهم در دربی نفتیها، صنعت نفت را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس