کد خبر 880445
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
قنیطره (2).jpg

نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی حومه القنیطره مقادیری از موشک و سلاح و مواد غذایی ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی را کشف کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی شماری از روستاهای حومه القنیطره مقادیر زیادی سلاح، مهمات و مواد غذایی ساخت آمریکا و اسرائیل را که از تروریست ها قبل از فرار آنها باقی مانده بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید

برپایه این گزارش، این سلاح ها و مهمات از جمله موشک های آمریکایی "تاو" و مین و سلاح های تک تیراندازی و تجهیزات متعلق به گروه موسوم به کلاه آبی ها بود که در زیر زمین پنهان شده بود. علاوه بر این، مقادیری مواد غذایی ساخت رژیم صهیونیستی نیز پیدا شد.

سانا افزود: عملیات جستجو و پاکسازی روستاهای آزاد شده از تروریسم ادامه دارد و براساس اطلاعات اهالی، تروریست های گروه جبهه النصره پیش از عزیمت به شمال سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات را در تعدادی از روستاها، کشتزارها و چاه موتورها در حومه القنیطره دفن کرده اند.

ترکیه به دنبال بازگرداندن بیش از یک میلیون سوری به کشورشان

روزنامه "ینی شفق" ترکیه اعلام کرد که نیروهای ترکیه در مناطق شمالی تحت کنترل به اصطلاح معارضان نظام سوریه به حالت آماده باش درآمده اند تا بستر را برای بازگشت یک میلیون و 600 هزار آواره سوری به کشورشان در طول یک سال مهیا کنند.

بیش از سه میلیون و پانصد هزار آوار سوری در کمپ های نزدیک مرز ترکیه و سوریه اقامت دارند.

اسارت 70 داعشی در جنوب سوریه

فعالان سوری فایلی ویدئوی را از انتقال 70 نفر از عناصر گروه تروریستی منتشر کردند که خود را در جنوب سوریه به نیروهای ارتش این کشور تسلیم کردند.

به گزارش سایت شام تایمز، این فایل ویدئویی انتقال این عناصر تروریست با چند دستگاه اتوبوس را نشان می دهد. انتشار این فایل با استقبال و شادمانی زیاد مردم سوریه در شبکه های اجتماعی را به خاطر سرکوب تروریسم در جنوب این کشور به همراه داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس