مهدی مظاهری

در روزهای گذشته مهدی مظاهری فرزند رئیس اسبق بانک مرکزی در واکنش به انتقادها به سبک زندگی خودش، کلیپی منتشر کرده است که بعضی فرزندان شهدا به این کلیپ واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته برخی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از زندگی مهدی مظاهری فرزند طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی و همچنین عروسی پسر مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک، به سبک زندگی فرزندان برخی مسئولان انتقاد کردند و خواستار شفاف‌سازی نحوه درآمد آنها شدند.

تصاویر مهدی مظاهری با موبایل و ساعت لاکچری

یکی از افرادی که در این بین مورد انتقاد کاربران قرار گرفته، مهدی مظاهری فرزند طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی است که پیشتر به‌عنوان شاعر و کارشناس اقتصادی در صدا و سیما حضور پیدا کرده بود. مظاهری در واکنش به انتقادات از نحوه زندگی‌اش با پخش کلیپی که  چنین گفت " اگر عده‌ای جون دادند عده‌ای هم پول دادند. حاجی می‌گفت "جان متاعی است که هر بی سرو پایی دارد." اونی که پول میده حسابه! قران گفته باموالکم و انفسکم... من بیشتر از ۳۰۰،۴۰۰ میلیون پول ماشین ندادم و دروغم ندارم بگم!!"

این صحبت‌های مهدی مظاهری با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد که آن را شامل توهین به شهدا می‌دانستند. این کاربران از وی خواستند نسبت به توهین به خانواده شهدا عذرخواهی کند.

یکی از کاربران در صحفه شخصی خود نوشته است: "یک جورهایی راست گفتی البته. آن‌ها بی سر و پا بودند خب. مثلا ترکش خمپاره خورد توی گردن محمد ابراهیم و سرش را داد و شد همت. بی پا هم داریم. حاج محمدحسین عباس زاده. جانباز لرستانی. ۳۸ سال است دیگر دوپایش را ندارد. این‌ها بی سر و پایند دیگر... بی سر و پا اگر نبودند، لابد گردن کلفت می‌شدند و ... این چنین مست می‌شدند و به این افتخار می‌کردند که با اموالشان جهاد کردند! بی سر و پا اگر نبودند حالا به جای اینکه سهمشان از این کشور دو وجب خاک باشد؛ لابد چند هزار متر ملک داشتند و ماشین‌های ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیونی در پارکینگ آن خانه‌ها بود."

یکی دیگر از فرزندان شهدا در صفحه شخصی خود نوشته است: "مهدی مظاهری، ما بچه شهدا قراره پول جمع کنیم بدیم بهت ببینیم تو میری جون بدی یا نه؟ اونوقت دیگه با سلاله شهدا طرفی"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 107
  • غیر قابل انتشار: 15
  • عباس IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    169 1
    اینها مرفهین بی دردند .
    • با افتخار فرزند شهید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      2 0
      عباس جان سلام. اشتباه نکن اینها ابلهین بی دردند
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    112 0
    اون ساعتش رو نگاه کنید فقط قیمتش رو حدس بزنید ؟؟؟بعدمیگه به شماها ربطی نداره من لامچریم...
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    اگر کسی فرزند یا خانواده شهید نباشد آدم نیست؟خیلی از این رانت ها و مفاسد به خاطر تبعیض بین مردم هست
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
      115 5
      چه ربطی داره؟این دلیل توهین به شهدا میشه؟امنیت الانمون رو مدیون شهداییم.کمی انصاف وشعور از مردم دنیا پرست خواهشا
    • فرزند شهید IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      3 0
      من پدرم اسفند سال 1361 شهید شد .هم جنابعالی (20:49) و هم سایر عزیزانی که مدعی هستند انتفاعی به من رسیده ایمیل دادم اجازه انتشار هم دادم تماس بگیره ریالی را اگر ثابت کرد . من منزل مسکونی خودم در تهران را به نامش میزنم. و از 61 تا 1401 هرچی گرفتم نقدی و غیر نقدی با سود 1000 در صد برمیگردونم. در عوض اگر مدعی نبود محترمانه بشینه اظهار نظر نکنه.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    76 3
    فقط اعدام
  • علی اکبر پیراسته IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    1 0
    ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد السلام علی الشهداء فی سبیل الله و رحمه الله و برکاته اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم قطعا راهی برای اصلاح امور هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس